  • Data: 2011-11-08 22:56:09
    Temat: Re: Koniec PI IPv4 w ciągu 2-3lat?
    Od: Tomek <t...@f...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-08 18:25, Sylwester Zarębski wrote:
    > Dnia Mon, 07 Nov 2011 23:09:22 +0100, Tomek napisał(a):
    >
    > [..ciach..]
    > K: Ale to Wy mi sprzedaliście takie zepsute urządzenie, musicie
    > wymienić!
    > Po czym O bierze na swoje barki miliony urządzeń do wymiany.
    >
    > Reasumując: chyba żyjesz w innym świecie ;).

    Mylisz Operatora ze sprzedawcą... Może Twój Operator sprzedał Ci router,
    ja mam od swojego urządzenie wypożyczone (koszt wymianę tego sprzętu
    poniesie oczywiście Operator - więc to w jego interesie jest już teraz
    kupować sprzęt kompatybilny z ipv6)

    Tak na marginesie - uważasz, że jestem z "innej bajki" - to co powiesz o
    tym -> DVB-T:
    http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cy
    frowa-dvb-t
    cytat z faq:
    ----
    Mam stary, kineskopowy, telewizor. Czy będę mógł odbierać naziemną
    telewizję cyfrową?
    W tym wypadku konieczny jest zakup odpowiedniego dekodera do odbioru
    DVB-T, czyli set-top boxa.
    Musi on być zgodny ze standardem MPEG-4, jaki jest obowiązujący dla Polski.

    Szczegółowe techniczne informacje dotyczące sprzętu zawarte są w
    rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 grudnia 2009
    ----

    Zasadniczo koszt odbiornika przerzucony jest na klienta. To na kliencie
    spoczywa dostosowanie się do standardu (oczywiście jeśli chce z niego
    korzystać). To samo przerabialiśmy już w latach 90'tych(?) kiedy to było
    masowe przestrajanie odbiorników radiowych .

    Nikomu nie przyjdzie do głowy protestować przeciwko zachodzącym zmianom
    technologicznym:
    1. bo będzie lepszy Internet/obraz TV/odbiór RTV
    2. technologia się zmienia itp...
    3. zarobią na tym serwisy
    4. i producenci....

    Zasadniczo Ci ostatni zacierają ręce i to nie do roboty tylko do
    liczenia wpływów