  • Data: 2019-11-17 20:15:09
    Temat: Re: Koniec balu panno Lalu?
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po co mnie odpowiadasz. Pytającego odeslalem na bambus bo mnie sprawa jezdzenia na
    promilach i koksie raczej nie dotyczy. W sumie ciekawe informacje dales. Wynika z
    nich ze jezdzacy nie swoimi pojazdami nie są bezkarni jeśli grozi konfiskata. Państwu
    nie jest obojętne czy zarekwiruje samochód i bedzie sie bujalo zeby go sprzedać czy
    ściągnie równowartość w gotowce nawet jak by w ratach miało dostawac.

    Pojawia się pytanie, dlaczego pozbywają się strucli a nie wykorzystują
    na takie okazje?