  • 1. Data: 2014-12-30 23:02:45
    Temat: Konkakty z Sony Ericsson C702i na Samsung S4 mini
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W jaki sposób mogę przenieść książkę adresową z Sony Ericsson C702i na Sammsung
    Galaxy S4 mini? Zapisywanie ich na karcie SIM robi straszną sieczkę.

    Ircys

  • 2. Data: 2014-12-31 00:20:16
    Od: Mirosław Kotliński <m...@r...pl>

    On 2014-12-30 22:02:45 +0000, Ircys said:

    > W jaki sposób mogę przenieść książkę adresową z Sony Ericsson C702i na
    > Sammsung Galaxy S4 mini? Zapisywanie ich na karcie SIM robi straszną
    > sieczkę.
    >
    > Ircys

    Spróbuj zapisac na karte pamieci. W c702i z pewnością sie da je
    wyeksportowac w postaci pliku

  • 3. Data: 2014-12-31 10:42:56
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu środa, 31 grudnia 2014 00:20:17 UTC+1 użytkownik Mirosław Kotliński napisał:

    > Spróbuj zapisac na karte pamieci. W c702i z pewnością sie da je
    > wyeksportowac w postaci pliku

    Sęk w tym, że nie widzę takiej opcji w telefonie. Nie ma możliwości
    robienia czegokolwiek z książką adresową zbiorczo tzn. zaznaczam sobie
    wszystkie kontakty w książce i mogę im tylko... wysłać wiadomość SMS zbiorczo, nic
    więcej.
    Ściągnąłem też aplikację Sony Ericsson PC Suite i w niej mam dostęp do książki
    adresowej w telefonie, mogę ją edytować, ale... nie ma możliwości zapisu jej zbiorczo
    np. w formie pliku. :(

    Ircys

  • 4. Data: 2014-12-31 12:28:30
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-12-31 o 10:42, Ircys pisze:
> [...]
    > adresowej w telefonie, mogę ją edytować, ale... nie ma możliwości zapisu jej

    Tu piszą o exporcie do gmaila i imporcie z gmaila do androida, oraz za
    pomocą MyPhone Explorer
    http://android.stackexchange.com/questions/4309/how-
    to-import-contacts-from-old-sony-ericsson-c702-to-xp
    eria-x10
    http://www.dobreprogramy.pl/MyPhoneExplorer,Program,
    Windows,12937.html

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2014-12-31 13:54:36
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Ircys wydumał(a) w
    ps.com :
> [...]
    > robienia czegokolwiek z książką adresową zbiorczo tzn. zaznaczam sobie
    > wszystkie kontakty w książce i mogę im tylko... wysłać wiadomość SMS

    Opowiadasz :) Mozna wysłać hurtem przez BT. Sam to robiłem. Ściagnij sobie
    mobiledit jak masz problem z wysyłką przez BT i zrób to "kabelkami"
    http://www.mobiledit.com/downloads

    > Ściągnąłem też aplikację Sony Ericsson PC Suite i
    > w niej mam dostęp do książki adresowej w telefonie, mogę ją edytować,
    > ale... nie ma możliwości zapisu jej zbiorczo np. w formie pliku. :(

    Też możesz...synchronizować PC Suite np z Outlook a Outlook z czymkolwiek.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 6. Data: 2014-12-31 14:29:58
    Od: i...@p...pl

    W dniu środa, 31 grudnia 2014 13:54:54 UTC+1 użytkownik MichaelData(R) napisał:

    > Opowiadasz :) Mozna wysłać hurtem przez BT. Sam to robiłem. Ściagnij sobie
    > mobiledit jak masz problem z wysyłką przez BT i zrób to "kabelkami"
    > http://www.mobiledit.com/downloads

    Nie mam żadnych problemów z wysyłką przez BT pojedynczych kontaktów, ale
    nigdzie nie widzę możliwości wysyłki zbiorczo. Jak twierdzisz, że to jest wykonalne
    to podaj dokładnie jak.

    Dzięki sprawdzę

    Ircys

  • 7. Data: 2014-12-31 14:53:08
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    i...@p...pl wydumał(a) w
    ps.com :
    [...]
    > Nie mam żadnych problemów z wysyłką przez BT pojedynczych kontaktów, ale
    > nigdzie nie widzę możliwości wysyłki zbiorczo. Jak twierdzisz, że to
    > jest wykonalne to podaj dokładnie jak.

    Po prostu NIE wchodź do folderu "kontakty", lecz wejdź we własciwosci CAŁEGO
    folderu i tam w opcjach maz mozliwość wysyłki :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 8. Data: 2014-12-31 15:27:24
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu środa, 31 grudnia 2014 14:53:54 UTC+1 użytkownik MichaelData(R) napisał:

    > Po prostu NIE wchodź do folderu "kontakty", lecz wejdź we własciwosci CAŁEGO
    > folderu i tam w opcjach maz mozliwość wysyłki :)

    Teoretyzujesz, czy się wygłupiasz? Pisałem, że nie można wejść we właściwości
    całego folderu, a tym samym coś z nim ZBIORCZO zrobić...
    Przypominam, że mówimy o telefonie Sony Ericsson 702i, ja mam go właśnie w ręce, a
    Ty?

    Ircys

  • 9. Data: 2014-12-31 16:32:10
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Ircys wydumał(a) w
    ps.com :
> [...]
    > właściwości całego folderu, a tym samym coś z nim ZBIORCZO zrobić...
    > Przypominam, że mówimy o telefonie Sony Ericsson 702i, ja mam go właśnie

    Też :) Niestety nie mam go "pod reką" ale wiem co robiłem :)
    Możliwe też że bylo odwrotnie, tzn wejśc w folder i tam w ustawieniach (ztcp
    powyżej listy kontaktów) jest taka możliwość. Jedynym problemem może być
    inny standard przyjmowania kontaktów, jako "zbiorczych" w Samsungu. Gdyby
    nie było tak jak piszesz, to zobacz sobie ten wątek:
    http://forum.pcformat.pl/Jak-skopiowac-ksiazke-z-C70
    2-do-Omnii-II-t i tekst:
    "Z Ericssona mogę przesyłać po BT pojedyncze kontakty do Omni ale kiedy
    zaznaczam opcję wyślij wszystkie - to owszem wysyła ,a Omnia daje komunikat
    " Zapisanie nie powiodło się - część danym może nie działać poprawnie" i tak
    jest."

    --
    Michael________(TM)

  • 10. Data: 2014-12-31 19:43:58
    Od: Mirosław Kotliński <m...@r...pl>

    On 2014-12-31 09:42:56 +0000, Ircys said:

> [...]
    > w niej mam dostęp do książki
    > adresowej w telefonie, mogę ją edytować, ale... nie ma możliwości
    > zapisu jej zbiorczo np. w formie pliku. :(

    Jak ci mowie ze sie da to sie da. Mialem niejeden SE i wszedzie sie dało.
    Zaraz naladuje jeden z nich i ci napisze