    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kontrola trzeżwości
    Date: Tue, 5 May 2015 22:00:57 +0000 (UTC)
    <mi7isr$gv7$1@node2.news.atman.pl> <mi7oi6$99u$1@srv.chmurka.net>
    <55476fe7$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>
    <mi83uo$dd3$1@srv.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <5547d217$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
    <20150505091644.16f19757@babcia-workstation>
    <miahfp$dsn$2@node1.news.atman.pl>
    <20150505160950.05560d3c@babcia-workstation>
    <X...@1...0.0.1>
    <20150505183339.29f9ee08@babcia-workstation>

    Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz b...@j...org.pl ...

    > Nie. Jestem kolejnym który nie uważa że to że ściga się pijanych
    > kierowców nie powoduje że należy zaprzestać innych wykroczeń wszystkich
    > uczestników ruchu.

    Ale po co łapac "pijanych" rowerzystów?
    W jakim celu marnowac przy tym działaniu czas drogiego oparatu
    panstwowowego, ktory moglby wtedyłapąc pijanych kierowców (tych naprawde
    pijanych!)?

    > W świetle powyższego nie ma po co.
    >
    > A jeśli już o statystyki idzie to może lepiej zastanów się czemu przy
    > zdecydowanie mniejszej ilości rowerów na drogach w stosunku do
    > samochodów i ich sezonowości, rowerzyści stanowią nienaturalnie dużo
    > zatrzymywanych wśród pijących kierujących. Przyjmij że nawet połowa z
    > 40% kierujących którzy są rowerzystami to podbijanie statystyk. Nadal
    > co piąty złapany to rowerzysta. Nie zastanawia Cię to?

    Nie.
    O ile nigdy nie wsiadam za kierownice po pijaku, o tyle rowerem zdarza mi
    sie jechac po piwku.
    Pewnie gdyby mnie skontrolowali to bym był "pijanym kierowca".
    W imie czego? Głupiego przepisu?
    Pamietaj, ze policja nie pracuje charytatywnie - drogo płacimy za jej
    usługi.
    Wiec w naszym wspolnym interesie jest to, zeby jej ograniczone zasoby
    wykorzystywac madrze.
    Czyli nie łapać kogos kto zaklnął na chodniku, wyrzucił niedopłaek przez
    okno samochodu, jedzie po jednym piwku na rowerze czy ma 0,3 promila i
    jedzie autem. Sa duzo wazniejsze zadania i duzo niebezpieczniejsze
    zachowania.
    Ale potem brakuje czasu, bo taki "pijany" rowerzysta musi zostac pewnie
    gdzies odstawiony, spisane pinc protokołów i pol dnia pracy policjanta z
    głowy. Bezcelowo.