  • Data: 2018-12-30 18:29:17
    Temat: Re: Kontroler panelu słonecznego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 Dec 2018 17:22:27 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Z moich obserwacji wynika, że agonia alumulatora, o wcześniejszym
    > statusie "jak nowy", to tak bardziej 3 tygodnie niz miesiące.

    No, tak jak u mnie - wystarczylo raz zapomniec swiatel zgasic i w
    jeden dzien od stanu "swietnie zapala" zmienil sie w "stary zlom" :-)

    Nowsze owszem - dwa ostatnie padly mi na zwarcie celi,
    to chyba nawet nie jest 3 tygodnie ...

    > W obecnych warunkach uważam, że wydawanie na automobil więcej niż
    > circa miesięczne dochody nie ma uzasadnienia.

    No i efekt taki, ze kupujesz auto ze sprawnym akumulatorem i oponami,
    potem trzeba zmienic, i ile wytrzyma nowy to nie wiesz.

    A ja powoli zmieniam zdanie. Te mondeo tak szybko rdzewieja ... co z
    tego, ze jedna pensja, skoro starcza na rok czy dwa :-)

    J.