  • 1. Data: 2015-10-14 08:52:24
    Temat: Konwersja bazy danych?
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Witam.
    Mam pytanie dotyczące konwersji bazy danych z formatu *.dbf do pliku *.xls.
    Program w którym działa ta baza nie posiada możliwości eksportu na
    zewnątrz, dlatego musze posiłkować sie innym konwerterem. Natomiast program
    do którego bedzie importowana baza wciąga bez problemu dane w formacie
    *.xls. Jednocześnie będę miał mozliwość porawy niektórych danych w
    poszczególnych polach - tam gdzie sa błędne dane.

    Poleci ktoś jakiś program do takiej konwersji? Mozliwie free lub jak
    najmniejszym kosztem.

    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -

  • 2. Data: 2015-10-14 09:08:01
    Temat: Re: Konwersja bazy danych?
    Od: "Jacek W." <j...@t...spam.pl>

    W dniu 2015-10-14 o 08:52, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > poszczególnych polach - tam gdzie sa błędne dane.
    >
    > Poleci ktoś jakiś program do takiej konwersji? Mozliwie free lub jak

    DBF-y otwiera chyba każdy arkusz kalkulacyjny, w którym można
    ewentualnie pozmieniać co trzeba i zapisać do XLS-a.
    Duża ta baza?

    Jacek W.

  • 3. Data: 2015-10-14 16:43:24
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-10-14 o 09:08, Jacek W. pisze:
    >(...)
    > DBF-y otwiera chyba każdy arkusz kalkulacyjny, w którym można
    > ewentualnie pozmieniać co trzeba i zapisać do XLS-a.
    > Duża ta baza?

    I tu może być pies pogrzebany.
    Starze Excele miały małą ilość wierszy.

    Dawniej takie rzeczy robiłem wprost z Dbase (list to file) lub przez dbu.exe

    A teraz to można przez ODBC połknąć dane w zasadzie do dowolnego programu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2015-10-15 10:01:17
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Jacek W. naskrobał(a):

    > DBF-y otwiera chyba każdy arkusz kalkulacyjny, w którym można
    > ewentualnie pozmieniać co trzeba i zapisać do XLS-a.
    > Duża ta baza?

    Kurcze, a ja szukałem nie wiadomo jakiego programu. Rzczeczywiście excel
    otworzył pliczek i moge siobie z nim robić co mi się podoba.
    Plik bazy ma 927 kb.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz uciekając przed Gestapo wbiegł na dach. Noga mi się jednak