  • 1. Data: 2015-10-11 18:25:09
    Temat: USB to SCSI - używał ktoś z dyskami?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Używał ktoś takiej przejściówki z dyskami SCSI?
    Mam akurat taki dysk Seagate SCSI U160 80 pin, w dodatku z UNIX'em na
    pokładzie. Chodzi o robienie obrazu dysku i przywracanie w razie czego,
    bo i tak nie ma niczego "normalnego" co zobaczy partycję XFS.
    Obecnie mam kartę PCI-64 Adaptec 39160, ale zaczyna być problem bo
    trzeba extra komputer aby ona weszła - czytaj albo z PCI-64 albo pustką
    za PCI-32, a w mojej stacjonarce nie mam.

    Ceny na jebaju nie zachcają, ale jak to działa...
    chyba że da się kupić jakieś maleństwo serwerowe, gabarytów małych
    desktopowych Dell'i, z miejscem na wysoką PCI-64 na leżąco.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez