  • Data: 2010-11-23 21:57:45
    Temat: Re: Konwersja halogenów do HID
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:icgcbl.880.0@poczta.onet.pl...

    > Czyli nie ma powodu aby nie działało to dobrze w lampie przewidzianą
    > na pojedynczą żarówkę halogenową, taką bez lusterka z boku włókna...

    do HB4 kupujesz xenona Hb4 i nie wymaga on przeróbek. Natomiast dobrze jest
    jak
    reflektor ma konstrukcyjnie osłonkę

    Zerknij jak wyglada fabryczny xenon FF - ma osłonę wokół żarówki
    http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/16557.Xenon.D2R.re
    flektor.bez.soczewki
    http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/16195.Xenony.w.Vol
    vo.S40

    mój FF przewidziany fabrycznie na halogen też to ma
    http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/17357.Reflektor.gl
    adkoszybowy

    Ale w niektórych samochodach tego moze nie byc, wtedy jest ryzyko większego
    oślepiania. Nie robiłem jednak doświadczeń ze zdejmowaniem tego daszka więc
    nie wiem jakie są efekty

    > Czyli nie ma powodu aby nie działało to dobrze w lampie przewidzianą

    Jeśli halogen HB4 troche oślepiał (wiązki błądzące) do xenon będzie oślepiał
    proporcjonalnie mocniej. Poniżej porównanie:
    http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/17311.zolty.haloge
    n.bialy.xenon