  • Data: 2020-05-25 14:43:54
    Temat: Re: Korki na granicach
    Od: "BaX" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ddddddddddddd" <d...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:rag9f7$unr$1@dont-email.me...

    > sporej części zabroniono w ostatnich miesiącach

    W skali europejskiej to pewnie miliony osób, rozumiem, że Ty z tych co po
    trupach byle tyrać i zarabiać...najlepiej jeszcze rękami pracownika nie
    swoimi...

    > Zarabiaj jak umiesz, każdy ma prawo zarabiać ale
    >
    > dlatego, że wolałby po prostu mniej oddawać?

    A kto by nie chciał?

    > Przy okazji znasz takiego "biznesmena", nawet jednego, który
    >
    > ja znam kilku, między innymi siebie - zrezygnowałem poprzez wyjazd z kraju

    To nie masz nic do powiedzenia w tym temacie.

    BTW: znam kilku takich, którzy od lata nie mieszkają w PL ale najwięcej
    narzekają jak to "tu by się mieli źle gdyby nadal mieszkali", znam też
    takich co pracują w Czechach bo u nas pracą się nie skalają, "on nie będzie
    robił na dziada" ale 5km dalej pracuje 'pod koreańcem' przez polskiego
    pośrednika za mniejsze pieniadze i od tygodni narzeka że nie ma roboty bo go
    rząd Czech nie chce puścić do pracy, znam też takich co brali podwójne
    świadczenia na dzieci /lata temu jak o 500+ nie było mowy/, w kraju i za
    granicą bo "może się nie zorientują"

    rozumiem, że to wszystko wina obecnego rządu...