  • Data: 2019-10-18 21:05:21
    Temat: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.10.2019 o 20:55, s...@g...com pisze:

    > U ciebie dziala, u innych nie musi.

    No właśnie zastanawiam się czy żyję w wyspie pośród barbarzyńców czy
    problem jest wydumany/

    jest jasny, interpretacja niejasna

    > Tylko pozornie. Bo przepis jasny ale jego zastosowanie w rzeczywistosci niejasne.
    > Tak jak jednemu starczy widziec pieszego w okolicy przejscia a drugiemu nie.

    Czyli nie jest jasny. Pal6, że na grupie - wśród sądów też.

    > Bo w przypadku pieszego niejasne jest wyrazenie zamiaru.

    Bez jaj. Nie róbmy z Polaków genetycznych idiotów. Jak ktoś idzie do
    przejścia albo przed nim stoi, to czego się spodziewasz - okrętu?

    pieszych aby podnosili reke jak chca przejsc?

    > No wlasnie, nie rozumiesz :)

    No nie rozumiem. Równie dobrze mogą machać tęczową flagą.

    --
    Shrek