    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
    Date: Mon, 28 Oct 2019 23:18:04 +0000
    <t548irkwqox3$.10adzfzkcf9q2$.dlg@40tude.net>
    <qp7qpm$1ue06$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <20191029000110.73799808@mateusz>

    On 2019-10-29 00:01, Mateusz Viste wrote:

    > Dziewczyna się zagapiła, nie da się ukryć. Bywa. Kierowca natomiast nie
    > dość że nie zwolnił przed przejściem, to jeszcze jechał ponad limit. I
    > za to należą mu się baty. Jechałby przepisowo i zwolnił przed
    > przejściem to wypadek miałby co prawda i tak miejsce, ale obrażenia
    > byłyby jednak mniejsze.

    Tak no pędził po prostu. Oczywiście to 60 jest naciągane - bo z tego
    obrazka co jest na filmie tych 60 po prostu nie osiąga. Jest tam góra 55
    czy 56. Ale zawsze można pomanipulowac.

    Swoja droga to ciekawe czy ten wykres to faktyczna prędkość GPS czy
    licznikowa. bo jak licznikowa to jest spora szansa, ze tych 50 nie
    przekroczył jednak.

    No i przyspieszał... No poszedł jak przecinak z 40 do 55. Ciekawe w
    jakim czasie bo nie wiem jak wyskalowany jest wykres. Ale sadze, ze to
    nie były 3 sekundy.

    Przecież to ewidentne naciąganie faktów pod tezę. Pędził, przyspieszał.
    No litości. Cały ten wykres pokazuje, ze koleś w ogóle nie rozpędzał się
    ponad 60.

    --
    mk4