  • 1. Data: 2016-02-15 22:11:06
    Temat: Kostka elektryczna z dużym otworem montażowym
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Zwykłe kostki elektryczne (takie na przekrój 2,5-4) mają na środku otwór
    do montażu taki, że maksymalnie śruba M3 wchodzi. A ja szukam czegoś w
    co wejdzie M4 albo lepiej M5, wystarczą mi na dwa tory prądowe. Ktoś
    widział cokolwiek? Ceramiczne czasem nie mają większych otworów?

    Jakub Rakus

  • 2. Data: 2016-02-15 22:23:37
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-02-15 o 22:11, Jakub Rakus pisze:
> [...]
    > co wejdzie M4 albo lepiej M5, wystarczą mi na dwa tory prądowe. Ktoś
    > widział cokolwiek? Ceramiczne czasem nie mają większych otworów?

    a nie moze być kostka stosowana w puszkach rozdzielczych?

    a.

  • 3. Data: 2016-02-15 22:48:17
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 15.02.2016 o 22:23, Artur Miller pisze:

    > a nie moze być kostka stosowana w puszkach rozdzielczych?
    >
    > a.

    A mógłbyś uściślić jakie masz na myśli? Bo właśnie takie zwykłe:
    http://elektrykadlakazdego.pl/wp-content/uploads/201
    5/01/Kostka_Top.jpg
    mają za małe otwory montażowe, znalazłem jakieś ceramiczne ale mają
    otwór fi 3.5, za mało.

    Jakub Rakus

  • 4. Data: 2016-02-15 23:35:22
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A mógłbyś uściślić jakie masz na myśli?

    Pewnie chodzi o cos takiego:
    http://www.castorama.pl/produkty/instalacja/instalac
    je-elektryczne/systemy-i-osprzet-instalacyjny/zlaczk
    i-listwy-plytki/listwa-zaciskowa-pawbol-e-4005a.html
    Czy tam sa sruby 4, czy 5 to nie pamietam, ale z pewnoscia wieksze niz 3.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2016-02-16 00:51:48
    Od: "ponowny" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Rakus" napisał w wiadomości grup

[...]

    a to

    http://www.leroymerlin.pl/elektrycznosc/instalacje-e
    lektryczne/szybkozlaczki-listwy-zaciskowe-elektryczn
    e/listwa-zaciskowa-12-torowa-16mm2-aks-zielonka,p708
    10,l2176.html

  • 6. Data: 2016-02-16 00:52:30
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    i-listwy-plytki/listwa-zaciskowa-pawbol-e-4005a.html
    > Czy tam sa sruby 4, czy 5 to nie pamietam, ale z pewnoscia wieksze niz 3.

    chyba nie chodzi mu o srednice srub zaciskowych tylko o otwory do
    przykrecenia 'kostki'
    zawsze mozna 1 srodkowy tor wyjac i przez niego przykrecic

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 7. Data: 2016-02-16 09:30:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup
    >chyba nie chodzi mu o srednice srub zaciskowych tylko o otwory do
    >przykrecenia 'kostki'
    >zawsze mozna 1 srodkowy tor wyjac i przez niego przykrecic

    Tylko zeby potem nastepny elektryk nie wykorzystal "wolnych zaciskow"
    :-(

    J.

  • 8. Data: 2016-02-16 09:43:07
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup
    >
    > Tylko zeby potem nastepny elektryk nie wykorzystal "wolnych zaciskow"

    dlatego napisalem zeby srodkowy tor wyjac a nie przewiercic

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2016-02-16 09:51:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup

    >dlatego napisalem zeby srodkowy tor wyjac a nie przewiercic

    A on i tak tam wsadzi kable i srubki dokreci :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-02-16 13:08:29
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Jakub Rakus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wejdzie M4 albo lepiej M5, wystarczą mi na dwa tory prądowe. Ktoś widział
    > cokolwiek? Ceramiczne czasem nie mają większych otworów?

    Szukaj kostek na większe przekroje. Np. TLZ-16 ma otwór 4,1 mm.

    http://www.tme.eu/pl/details/tlz-16/listwy-zaciskowe
    /pokoj/tlz-16-a12-2451/

    --
    Pozdrawiam,