  • Data: 2019-08-11 21:31:15
    Temat: Re: Koszt przejechania 100km
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.08.2019 o 21:02, Poldek pisze:

    > Oczywiście nie każdy, ale w dzisiejszych czasach w co drugim mieszkaniu
    > jest zarejestrowana działalność.
    >
    > Stary oczywiście też można kupić na firmę, ale przy cenie auta 15 tys.
    > te 20% kosztów to tylko 3 tys. w porównaniu z 18 tysiącami oszczędności
    > na podatkach przy zakupie samochodu za 90 tysięcy.

    No nie - wydaj więcej to zaoszczędzisz więcej;) Marketoidów się nasłuchałeś?

    > Bo nie liczą wszystkiego, tylko liczą zakup samochodu, paliwo dla małych
    > przebiegów.

    Policzyłem wszystko - jak sobie przypomniałem z wyjątkiem oleju. Dolicz
    tysiaczka dwieście za 10 lat, wyjdzie ci 10 miesięcznie. Prebiegi też
    typowe dla kogoś kto pracuje w tym samym powiecie.

    > W realu koszt mania samochodu ponad 50% to nie samochód,
    > tylko paliwo, parkowanie, mycie, naprawy, mandaty i kupa innych pierdół,
    > których się nie liczy, ale za które się płaci.

    O dobrze, że przypomniałeś mandaty - 300PLN.

    Shrek

    --
    Shrek