  • Data: 2013-10-31 19:12:58
    Temat: Re: Kranik mechaniczny
    Od: "James" <n...@d...for.spam> szukaj wiadomości tego autora

    "Roman Niewiarowski" wrote...

    > Znaczy spieprzony zaworek iglicowy nie wplywa na sprawnosc gaznika ?

    Tu raczej nie o to chodzi. Wniosek z tego jest raczej taki, że nawet
    niespieprzony zaworek iglicowy może czasem puścić paliwo. Cokolwiek
    spowodowało otwarcie zaworka nie było permanentnym uszkodzeniem. Nakręciłem
    jeszcze sporo km zanim sprzedałem tego Savage... bez problemów ze strony
    gaźnika.

    Pozrawiam
    --
    James