  • Data: 2020-02-19 09:13:07
    Temat: Re: Kręgle (piesi)
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.02.2020 o 10:29, z pisze:

    > Debil zawsze sobie krzywdę zrobi czy jako pieszy czy jako kierowca.
    > FASZYSTOWSKIMI przepisami piekło jest wybrukowane (czy tam dobrym
    > chęciami) ;-)

    Otóż to. Chcącemu nie dzieje się krzywda.
    Trąbią że pieszy jest niechronionym uczestnikiem ruchu i musi mieć hgw
    jakie przywileje. A wg mnie pieszy w stosunku do kierowcy w puszce ma
    dużą przewagę jeśli chodzi o bezpieczeństwo:

    1. Widoczność 365 stopni
    2. Auto które musi dostrzec jest oświetlone i słyszalne z daleka
    3. Ma możliwość zatrzymania się w miejscu lub cofnięcia, w 1 sekundę