  • 1. Data: 2020-02-18 09:51:52
    Temat: Kręgle (piesi)
    Od: robot <a...@o...pl>

    Co tam dzisiaj u kręgli słychać?
    Ile dzisiaj zginęło?
    Tak tylko pytam.

  • 2. Data: 2020-02-18 10:29:44
    Temat: Re: Kręgle (piesi)
    Od: z <...@...pl>

    6 tys. rocznie ludzi można by uratować przekładając tylko pieniądze na
    inne kupki w służbie zdrowia w kwestii diagnostyki raka.

    Piesi... Zajmij się czymś mądrzejszym.

    Debil zawsze sobie krzywdę zrobi czy jako pieszy czy jako kierowca.
    FASZYSTOWSKIMI przepisami piekło jest wybrukowane (czy tam dobrym
    chęciami) ;-)

  • 3. Data: 2020-02-18 10:49:43
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-02-18 o 10:29, z pisze:
> [...]
    przepisami piekło jest wybrukowane (czy tam dobrym chęciami) ;-)

    Mam zdanie takie jak ty.
    Ale tu tak często o kręglach piszą, jak to źle kierowcy te kręgle traktują,
    że się przyzwyczaiłem do tych lamentów.

  • 4. Data: 2020-02-18 15:59:34
    Od: "Tom N." <n...@i...dyndns.org.invalid>

    robot w

    > Co tam dzisiaj u kręgli słychać?

    Nie wiem jak dzisiaj, ale wczoraj jeden zszedł z tego świata, i spowodował
    niezły burdel na DK.
    Akurat nadjechałem tuż po, więc jeszcze udało mi sie przejechać, ale gdy
    wracałem, to już wybrałem "wiejskie drogi", i dobrze zrobiłem jak sie
    okazuje:

    <cite>
    Data publikacji 18.02.2020
    Policjanci wyjaśniają okoliczności śmiertelnego wypadku, do którego doszło
    wczoraj wieczorem w miejscowości Trojaczkowice. Ze wstępnych ustaleń
    policjantów pracujących na miejscu zdarzenia wynika, że kierujący pojazdem
    marki Man potrącił przekraczającego jezdnię 57-latka. Mężczyzna podczas
    reanimacji zmarł. Pieszy nie posiadał elementów odblaskowych. Kierowca tira
    był trzeźwy.
    Do zdarzenia doszło wczoraj około godziny 18 poza obszarem zabudowanym w
    miejscowości Trojaczkowice. 60-letni kierowca zespołu pojazdów marki Man
    jechał w kierunku Lublina. Ze wstępnych ustaleń policjantów ruchu drogowego
    wynika, że 57-letni mieszkaniec gminy Konopnica przekraczał jezdnię w
    miejscu niewyznaczonym jako przejście dla pieszych. Został potrącony przodem
    pojazdu, niestety wskutek odniesionych obrażeń mężczyzna podczas reanimacji
    zmarł. 57-latek nie posiadał elementów odblaskowych.
    Na miejscu zdarzenia przez wiele godzin pracowali policjanci oraz
    prokurator. Wykonane zostały oględziny z udziałem biegłego.
    </cite>

    Ze swojej strony dodam, że elementy odblaskowe i tak by nie pomogły, bo nie
    było ciemno, a wręcz, jak na wschodnią Polskę, bardzo jasno, a i nie jestem
    pewien, czy to jednak nie było PdP, bo pomimo
    <tego:https://goo.gl/maps/qDkrQYhuEYjrweQPA>
    tam sie ostatnio, w związku z budową S-19 cuda dzieją, i wiele na jezdni
    jest na żółto pomalowane.

    I drobne przeslanie do radzia: przecinek chuj ci w dupe, czep sie teraz
    plznaków...

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2020-02-19 09:13:07
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 18.02.2020 o 10:29, z pisze:

    > Debil zawsze sobie krzywdę zrobi czy jako pieszy czy jako kierowca.
    > FASZYSTOWSKIMI przepisami piekło jest wybrukowane (czy tam dobrym
    > chęciami) ;-)

    Otóż to. Chcącemu nie dzieje się krzywda.
    Trąbią że pieszy jest niechronionym uczestnikiem ruchu i musi mieć hgw
    jakie przywileje. A wg mnie pieszy w stosunku do kierowcy w puszce ma
    dużą przewagę jeśli chodzi o bezpieczeństwo:

    1. Widoczność 365 stopni
    2. Auto które musi dostrzec jest oświetlone i słyszalne z daleka
    3. Ma możliwość zatrzymania się w miejscu lub cofnięcia, w 1 sekundę

  • 6. Data: 2020-02-19 11:08:45
    Od: "BaX" <n...@g...com>

> [...]
    > 2. Auto które musi dostrzec jest oświetlone i słyszalne z daleka
    > 3. Ma możliwość zatrzymania się w miejscu lub cofnięcia, w 1 sekundę

    Nie wytłumaczysz, to durne lemingi często napędzane dostrzeżoną w oddali
    "promocją" w markecie lub wpatrzone w smarkofon.