    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Date: Wed, 1 Apr 2015 15:53:09 +0200
    <55193be2$0$15675$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfdtt5$jqi$2@node1.news.atman.pl>
    <551a99f5$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfebol$3un$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <mfen4f$gtm$1@node1.news.atman.pl>
    <551baac3$0$15669$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <551bdc89$0$15678$65785112@news.neostrada.pl>
    <dvouhtkv3pnl.1299wl54cqyjm$.dlg@40tude.net>
    <551be73a$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>

    Hello Marcin,

    Wednesday, April 1, 2015, 2:40:28 PM, you wrote:

    > O! Następny "koronny" argument za wajchowaniem. Widzę, że przeciwnicy (a
    > raczej wrogowie) automatów mają odpowiedź na każdą sytuację.

    Dlaczego zaraz przeciwnicy? Jeźdź sobie swoim automatem ile chcesz.
    Ale zauważ, że ten flame zaczął się od jawnego trollingu z wyzywaniem
    od "niespełnionych organistów kościelnych".

    Wybór skrzyni to po prostu wybór. Dorabianie do tego pozamerytorycznej
    ideologii zahaczającej o chamstwo jest już tylko generowaniem zbędnego
    ruchu w usenet'cie.

    Argument o F1 jest jak najbardziej merytoryczny. I nie chodzi o
    wajchowanie, tylko o to, czy to człowiek, czy maszyna podejmuje
    decyzję o zmianie biegu.
    Sorry - nie bawi mnie, gdy po dodaniu gazu przy wyjściu z zakrętu nagle
    następuje niepotrzebna redukcja biegu, która CAŁKOWICIE zmienia
    zachowanie samochodu. Nie każdy stoi w korkach i porusza się po
    nizinach. Są tacy, którzy lubią sobie dynamicznie pojeździć na
    górskich drogach.

    Jak na razie, to zarówno w wyścigach F1 jak i rajdach to kierowca
    decyduje o zmianie biegu. Nie bez powodu.

    --
    Best regards,
    RoMan