  • Data: 2016-02-13 13:39:18
    Temat: Re: Krótkie hasło na naklejke potrzebuje
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-13 o 12:02, Shrek pisze:

    > No musi. Wiec po co te wstawki na początku o prawie dżungli i że
    > chwilowo twoje prawo jest bardziej "koszerne"?

    Dostosowałem argumenty do "napastnika" "z drogi śledzie..." ;-)
    Jestem pierwszy w kolejce nie łamię prawa. Jak zechcę to przepuszczę.

    > Tania demagogia. Nie pamiętam przypadku, żeby ktoś zajechał komuś drogę
    > wracając na prawy pas na autostradzie (chyba że wracał np pod odbiciu
    > się od barierek;).

    A ja zauważyłem że jak ktoś chce właśnie być miły i przepuszcza
    wszystkich to zaczyna się na drodze dziać i ciarki przechodzą po plecach.

    Generalnie zdrowy rozsądek i tor jazdy jak najbardziej prosty ;-)