eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKrótkie przebiegi - jakie skutki dla auta › Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
  • X-Received: by 10.140.84.233 with SMTP id l96mr257952qgd.14.1391761001575; Fri, 07
    Feb 2014 00:16:41 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.84.233 with SMTP id l96mr257952qgd.14.1391761001575; Fri, 07
    Feb 2014 00:16:41 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    k15no13308470qaq.0!news-out.google.com!s3ni9792qas.0!nntp.google.com!f11no13328
    654qae.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 7 Feb 2014 00:16:41 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <1...@p...pl.invalid>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.233.161.53;
    posting-account=x86jFAoAAADi1bnuRu44JP1B4RcQdrfC
    NNTP-Posting-Host: 62.233.161.53
    References: <52f2a9d5$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <52f33546$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
    <lcvm41$881$1@node2.news.atman.pl> <lcvmm9$ird$5@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lcvoen$ird$7@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    From: AA <c...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 07 Feb 2014 08:16:41 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2522946
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 6 lutego 2014 12:31:58 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > 14W40 - to naprawdę robi się gęste. Ale w niczym to nie zmienia faktu,
    > że gęsty olej lepiej jest przetłaczany przez pompę olejową i wyższe
    > ciśnienie (każdy właściciel Poldka potwierdzi) pozwala dotrzeć w
    > sensownym czasie wszędzie.

    Bardzo ciekawe jest to, co piszesz. Wyższe opory przy przetłaczaniu gęstego oleju
    powodują, że jest on przetłaczany lepiej i szybciej dociera do np. głowicy?

    Serio pytam, bo nie do końca rozumiem, co masz na myśli, a kawę dopiero zaczynam.
    Możesz rozwinąć i wyjaśnić?

    pozdr
    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: