-
X-Received: by 10.140.84.233 with SMTP id l96mr257952qgd.14.1391761001575; Fri, 07
Feb 2014 00:16:41 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.84.233 with SMTP id l96mr257952qgd.14.1391761001575; Fri, 07
Feb 2014 00:16:41 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
k15no13308470qaq.0!news-out.google.com!s3ni9792qas.0!nntp.google.com!f11no13328
654qae.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 7 Feb 2014 00:16:41 -0800 (PST)
In-Reply-To: <1...@p...pl.invalid>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.233.161.53;
posting-account=x86jFAoAAADi1bnuRu44JP1B4RcQdrfC
NNTP-Posting-Host: 62.233.161.53
References: <52f2a9d5$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<52f33546$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
<lcvm41$881$1@node2.news.atman.pl> <lcvmm9$ird$5@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<lcvoen$ird$7@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
From: AA <c...@g...com>
Injection-Date: Fri, 07 Feb 2014 08:16:41 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2522946
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 6 lutego 2014 12:31:58 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
> 14W40 - to naprawdę robi się gęste. Ale w niczym to nie zmienia faktu,
> że gęsty olej lepiej jest przetłaczany przez pompę olejową i wyższe
> ciśnienie (każdy właściciel Poldka potwierdzi) pozwala dotrzeć w
> sensownym czasie wszędzie.
Bardzo ciekawe jest to, co piszesz. Wyższe opory przy przetłaczaniu gęstego oleju
powodują, że jest on przetłaczany lepiej i szybciej dociera do np. głowicy?
Serio pytam, bo nie do końca rozumiem, co masz na myśli, a kawę dopiero zaczynam.
Możesz rozwinąć i wyjaśnić?
pozdr
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 07.02.14 09:22 Czesław Wiśniak
- 07.02.14 09:29 RoMan Mandziejewicz
- 07.02.14 09:30 RoMan Mandziejewicz
- 07.02.14 10:25 Tomasz Stiller
- 07.02.14 11:44 Czesław Wiśniak
- 07.02.14 12:44 Dawid
- 07.02.14 12:52 Dawid
- 07.02.14 12:54 AZ
- 07.02.14 13:02 Dawid
- 07.02.14 13:07 AZ
- 07.02.14 13:22 Dawid
- 07.02.14 13:27 AZ
- 07.02.14 13:44 Dawid
- 07.02.14 13:49 AZ
- 07.02.14 14:08 Dawid
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław