eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKrótkie przebiegi - jakie skutki dla auta › Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!usenet.blueworldhosting.com!
    feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-med
    ia.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <52f2a9d5$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
    <lcu9qf$hd$1@news.task.gda.pl> <lcvcu7$ejm$1@speranza.aioe.org>
    <ld1dgu$eso$1@dont-email.me> <52f4c70e$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2hgu$u2$7@node2.news.atman.pl>
    <52f4cb53$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2ia3$u2$8@node2.news.atman.pl>
    <52f4cfea$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2jga$u2$9@node2.news.atman.pl>
    <52f4d517$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <ld2kpa$u2$10@node2.news.atman.pl>
    <52f4dabd$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
    <52f4f348$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <52f6c3d5$0$2217$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <52f6d23e$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    Subject: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    Date: Sun, 9 Feb 2014 03:56:36 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 140208-0, 08.02.2014), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 173
    Message-ID: <52f6ee7e$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1391914622 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2210 89.72.242.154:3092
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4298
    X-Received-Body-CRC: 1432433590
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523283
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:3b0da78a-4fc7-44f8-adbf-ad4b8865da2b@googlegrou
    ps.com...
    W dniu niedziela, 9 lutego 2014 01:56:08 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > news:cb5ed5ad-c5cd-4490-9e16-9f43d7f5e782@googlegrou
    ps.com...
    >
    > W dniu niedziela, 9 lutego 2014 00:54:39 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
    >
    > > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > >
    >
    > > news:dfaa9533-1572-49d9-8cb0-741ecaea1ebc@googlegrou
    ps.com...
    >
    > >
    >
    > > W dniu piątek, 7 lutego 2014 15:52:29 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
    >
    > >
    >
    > > > Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > news:52f4dabd$0$2224$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Wilgoć zrobi z olejem majonez i zatka filtr w odmie. Nawet jakiś mały
    >
    > >
    >
    > > > silnik
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > VW miał z tym problemy, bo wilgoć się skraplała, zamarzała i coś tam
    >
    > >
    >
    > > > pękało
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > w głowicy czy w bloku. ASO dokładało grzałkę elektryczną.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Czyli twierdzisz że wody było od poziomu oleju do korka? Ciekawa teza.
    >
    > > > Nie
    >
    > >
    >
    > > > żeby nie była niemożliwa. Majonez to się robi na korku od środka i w
    >
    > >
    >
    > > > skrajnych przypadkach cienka warstwa na pokrywie klawiatury
    >
    > >
    >
    > > > od środka. Jak takie coś może rozerwać głowicę zwłaszcza że to emulsja
    >
    > >
    >
    > > > wody i oleju a jak woda zamarznie to mieszanina oleju i niezwykle
    >
    > > > drobnych
    >
    > >
    >
    > > > kryształów lodu? Tam nie ma sopli ani kry tylko bardzo
    >
    > >
    >
    > > > drobne kryształki otoczone olejem.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > Pytasz się o zatkanie odmy czy o problem z silnikiem VW?
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > Czasami zdania ze znakiem zapytania na końcu nie są zdaniami pytającymi.
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    > Nadal nie wiem czy w swojej wypowiedzi odnosisz się do zatkanej odmy czy
    > do
    >
    > kłopotów z silnikiem VW.
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    >
    >
    > yabba

    Do części bzdur jakie tu wypisano.


    To co jest Twoim zdaniem bzdurą? Czy to, że robi się majonez i zatyka odmę.
    Czy to, że były problemy z zamarzającą wilgocią w VW?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: