  • Data: 2018-02-27 22:58:55
    Temat: Re: Krzyżówka z alfonsem
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osmand raz za razem ostrzega -- 'strażnik czerwonego światła'.

    Nie wiem co to ten strażnik ale widzę że też ujeżdżasz :-) ten program
    To może wiesz jak się nazywa ta strzałka która pokazuje stale
    kierunek/azymut celu i dlaczego jej po aktualizacji nie ma.
    Nawet nie wiem jak w tym gąszczu opcji szukać :-)
    Fajna była

    PS. Instalowałem kilka razy i strażnik mi się nie objawiał.
    Musiałem standardowo wyłączyć ostrzeżenia o przejściach dla pieszych.
    Ta nawigacja ma swój urok. Dużo mówi dzięki czemu wiem jak się nazywają
    ulice którymi codziennie jeżdżę :-)
    Ale nową trasę wylicza masakrycznie długo :-(