  • Data: 2014-11-27 21:01:00
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czytając Wasze wypowiedzi nasuwa mi się jeden wniosek:
    w opisanej sytuacji jest kilka różnych podejść do tematu, a każdy ma
    przecież czas na zastanowienie. Co innego na drodze, gdzie nie ma czasu
    na analizę niuansów przepisów.
    Ja bym obstawiał, że jednak wjeżdżający z A4 na S1 mając znak "ustąp
    pierwszeństwa" powinni go ustąpić WSZYSTKIM na S1. Jakoś mnie nie
    przekonuje, że automagicznie nabierają pierwszeństwa na prostej, jak się
    już łuk wjazdowy skończył.
    Jacek