  • Data: 2014-12-08 18:27:56
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo? Będący na pasie zewnętrznym.
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-08 17:34, Cavallino wrote:

    > Ale co i na kim?
    > Swoje pierwszeństwo na swoim pasie wobec kogoś, kto zmienia pas nie
    > zachowując tychże zasad pierwszeństwa przy zmianie pasa?
    > Możesz sobie sądzić w ten sposób ile chcesz, mnie generalnie czyjeś
    > rojenia nie bardzo interesują.

    Dobrze wiesz co i na kim :). Tak jak napisalem - ja mandat za pas/linie
    - ty winny kolizji za wymuszenie pierwszenstwa.
    Nie ma pasa - jest droga a ty masz ustapic pojazdowi poruszajacemu sie
    droga a nie jakims pasem. Ustap pierwszenstwa dotyczy drogi a nie pasow
    - wiec co mi tu dyrdymaly o pasach podsuwasz.

    --
    mk4