  • Data: 2019-08-22 10:15:29
    Temat: Re: Kto ma rację?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:2061965612$2...@s...com.
    ..
    Hello J.F.,
    Wednesday, August 21, 2019, 11:32:38 AM, you wrote:

    >To jest kolejny problem - na kiego xuja oni zwalniają na zwężce do 10
    >km/h?

    a to juz zalezy od sytuacji.

    -tak jakos naturalnie wychodzi, przy zachowaniu sensownych odstepow

    -skoro juz korek skacze 3km/h, to nie zwalniaja, tylko przyspieszaja.
    Czyzby za slabo ?

    -bo chama co omija kolejke to nie chca wpuscic, wiec musi troche
    postac, a potem jakis kulturalny z jadacego pasa staje aby go wpuscic
    :-P

    -bo sobie za bardzo do serca wzieli "jedziemy do konca konczacego sie
    pasa", a potem trzeba sie nagle wpasowac miedzy tiry, co wymaga duzej
    zmiany predkosci

    Czasem tak widze - wleczemy sie w ladnym korku na dwoch pasach,
    dojezdzam do zwezki, powiedzmy 70m wczesniej zmieniam pas ... ten z
    tylu uwaza za konieczne mnie wyprzedzic ...

    J.