  • 1. Data: 2010-05-14 15:45:07
    Temat: Kto w Wawie stroi Power Commandery ?
    Od: "CzeX" <c...@i...pl>

    Znacie kogoś z Wawy lub okolic kto w rozsądnej cenie mógłby mi wystroić
    PC3usb w Suzuki GSXR do zawodów 1/4 mili ??

    pozdr
    czex

  • 2. Data: 2010-05-14 18:46:03
    Temat: Re: Kto w Wawie stroi Power Commandery ?
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 14 Maj, 17:45, "CzeX" <c...@i...pl> wrote:
    > Znacie kogoś z Wawy lub okolic kto w rozsądnej cenie mógłby mi wystroić
    > PC3usb w Suzuki GSXR do zawodów 1/4 mili ??
    PolandPosition, za 300. Ale jakos watpie zeby w tym bylo pelne
    strojenie - bardziej pasuje mi tu wybor i wrzucenie najlepszej mapy +
    hamowanie. Trzeba sprawdzic.

    pzdr, dr
    14/525

  • 3. Data: 2010-05-16 10:38:54
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-05-14 20:46, doktorski pisze:
    > PolandPosition, za 300. Ale jakos watpie zeby w tym bylo pelne
    > strojenie - bardziej pasuje mi tu wybor i wrzucenie najlepszej mapy +
    > hamowanie. Trzeba sprawdzic.

    Napewno to robil tomek kedzior, ale nie wiem czy teraz tez to robi, jak
    odszedl z pp