  • 1. Data: 2010-05-14 12:22:11
    Temat: lancuch x zamiast o?
    Od: a...@h...pl

    Hej

    Ze wzgeldu na ogolne moje matołectwo mechaniczne pytanie do bardziej
    biegłych: wymieniam naped w malym bandicie, w serwisowce GSF400
    napisali ze lancuch o-ringowy, 525, 114 ogniw, w larsonie wychodzi
    jako pasujacy lancuch x-ringowy, o taki:
    http://www.larsson.pl/?c=r&no=MjEwMTExNg==&bid=10976
    1

    mozna zamienic, czy moja krowa przestanie dawac mleko od tego?

    A.
    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm

  • 2. Data: 2010-05-14 12:30:06
    Temat: Re: lancuch x zamiast o?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik <a...@h...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > napisali ze lancuch o-ringowy, 525, 114 ogniw, w larsonie wychodzi
    > jako pasujacy lancuch x-ringowy, o taki:

    Olej RK, reginy i inne dupeszwance. Pojechalem kiedys do sklepu i pytam sie
    kolesia jaki lancuch tani kupic (potrzebowalem szybko). Ten odpowiedzial
    pytaniem na pytanie: a masz zaimar na nim jezdzic czy potrzebujesz, zeby
    sprzedac maszyne? Jak powiedzialem, ze mam jezdzic to w odpowiedzi
    uslyszalem, ze skoro tak to tylko did. Najtanszy o-ring bedzie lepszy od
    najlepszego, hiperwzmacnianego, wypasionego, itd. x-ringa innej firmy.

    Nie posluchalem (cena) i juz za 2 miesiace musialem zmienic na did'a ;)

    Skapy 2 razy traci!

    > mozna zamienic, czy moja krowa przestanie dawac mleko od tego?

    Mozesz zamienic o- na x-ring. Uszczelniacze beda wtedy trwalsze. Tak
    naprawde to byleby sie rozmiar zgadzal.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2010-05-14 12:31:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 14 Maj, 14:22, a...@h...pl wrote:

> [...]
    109761

    > mozna zamienic, czy moja krowa przestanie dawac mleko od tego?

    Można. Różnią się jedynie rodzajem uszczelnienia, X-ring ma uszczelnie
    w przekroju w kształcie X-a i niby tam lepiej uszczelnia niż O :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-05-14 12:40:24
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-14 14:30:06 +0200, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> said:

    > tylko did. Najtanszy o-ring bedzie lepszy od najlepszego,
    > hiperwzmacnianego, wypasionego, itd. x-ringa innej firmy.

    Też nie tak różowo. Były w ostatnich latach jakieś serie DIDów
    przychodzące do nas z Czech (nie wiem czy aby tam nie
    produkowane/składane/alboco), które były gówniane.

    > Mozesz zamienic o- na x-ring. Uszczelniacze beda wtedy trwalsze. Tak
    > naprawde to byleby sie rozmiar zgadzal.

    No i taki X-ring przy niezbyt mocnym sprzęcie i rozsądnym dbaniu będzie
    niemal wieczny.

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-05-14 12:49:01
    Od: a...@h...pl

    AZ <a...@g...com> writes:

> [...]
    >>
    > Można. Różnią się jedynie rodzajem uszczelnienia, X-ring ma uszczelnie
    > w przekroju w kształcie X-a i niby tam lepiej uszczelnia niż O :-)

    na logike to ja rozumiem, ze to uszczelnienia tylko, ale w paru
    miejscach czytalem wielkie łańcuchowe oszczeżenia NIE ZAMIENIAJ O NA X
    i zastanawiam sie skad sie biora

    a.
    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm

  • 6. Data: 2010-05-14 12:54:45
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-14 14:49, a...@h...pl pisze:

    > NIE ZAMIENIAJ O NA X i zastanawiam sie skad sie biora

    z ortografii. X zamiast O sprawia ze ciezko zrozumiec o co chodzilo
    autorowi.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2010-05-14 13:28:42
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości grup
    > Też nie tak różowo. Były w ostatnich latach jakieś serie DIDów
    > przychodzące do nas z Czech (nie wiem czy aby tam nie
    > produkowane/składane/alboco), które były gówniane.

    W ogole byl taki moment, ze bylo pelno podrobek DID'ow. Byly tansze, ale nie
    na tyle, zeby od razu powiedziec, ze cos nie gra.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2010-05-14 13:31:18
    Od: a...@h...pl

    de Fresz <d...@n...o2.pl> writes:

> [...]
    > produkowane/składane/alboco), które były gówniane.

    > No i taki X-ring przy niezbyt mocnym sprzęcie i rozsądnym dbaniu

    Nawet szukalem o-ringowego ale od reki jest tylko jakis noname na
    allegro, a ze maszyna ma w tym roku 18 urodziny, to waham sie przed
    ladowaniem w remonty wiecej niz za nia zaplacilem.

    A szalec nie ma na czym, to nie r1.

    Dzieki za pomoc.

    A.
    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm

  • 9. Data: 2010-05-14 13:33:17
    Od: a...@h...pl

    Kuczu <q...@g...com> writes:

    > z ortografii. X zamiast O sprawia ze ciezko zrozumiec o co chodzilo
    > autorowi.

    ale taki łancuch łatwiej ułożyć w ładne X niż w idealne O

    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm

  • 10. Data: 2010-05-14 14:04:46
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik <a...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    > A szalec nie ma na czym, to nie r1.

    Taki lancuch to przesada:
    http://moto.allegro.pl/item1007315249_lancuch_napedo
    wy_did_525_vm2_118_x_ring_nie_vx.html
    (jakbys sie zdecydowal to mozesz najwyzej dociac)

    Ale zwykly VX na 100% lokalny sklep moze zamowic. Zastanow sie 2 razy nad
    zakupem lancucha innej firmy. Jezdzisz=DID, musisz wymienic, bo chcesz
    sprzedac, albo cos=inna firma.

    --
    pzdr:
    Ivam