    Date: Mon, 10 Oct 2011 21:00:40 +0200
    From: Ern <s...@w...stad>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Który lepszy

    > dla dużego faceta suzuki i honda będą wygodniejsze
    >
    > z tych trzech suzuki ma najdynamiczniejszy silnik, najlepsze światła,
    > najlepsze hamulce (miałem wersję z abs więc to trochę nieporównywalne),
    > najwygodniejszą pozycję (jak dla mnie), najlepszą owiewkę (fabryczną),
    > jak z awaryjnością - nie wiem.

    Jakość wykonania Vstroma rzeczywiście nie jest najwyższa, ale nie ma też
    tragedii.
    Za to awaryjność - mój ma już prawie 50kkm (od nowości) - nie dzieje się
    nic poza normalną eksploatacją. Ostatnio przy wymianie opon widziałem
    takiego co miał ponad 80 kkm i też się nic 'nienormalnego' nie działo.
    Także w temacie awaryjności jest bardzo dobrze ;)

    Pzdr,
    Ern