  • 11. Data: 2013-12-23 10:33:38
    Temat: Re: Ktory zestaw? Cos zmienic/zamienic?
    Od: "T.V.M1M2M3NMM4" <s...@z...pl>

    Dnia Sun, 22 Dec 2013 20:31:00 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Na Intelu 4k da sie w wiele gier pograc, to calkiem mocny GPU.

    > A Twoje nieufanie i strach maja jakis merytoryczny fundament czy tylko
    > ignoranckie czarnowidztwo?

    wole jednak karte, kto wie co bede robil na tym kompie - do biura czy domu
    bez dzieci OK, zdecydowal bym sie na i7, ale teraz nie. Wole karte -
    sprawdze jeszcze testy wydajnosciowe, ale sadze ze tak czysiak zostane przy
    karcie.

    Jak narazie jedyne co przemawia do mnie za i7 to mniejsze zuzycie energii.

    T.V.

  • 12. Data: 2013-12-23 16:53:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "T.V.M1M2M3NMM4" <s...@z...pl> wrote in message
    > Jesli bada nowe to nowe, jesli nie ma juz nowych w sklepach hurtowniach to
    > hmmm... Jakis zamiennik - ma byc wydajny, sprawny - pochodzic kilka lat w
    > macierzy. WD odpadaja bo to padaki jakich malo.
    > Inny model HDD ktory cieszy sie dobra opinia dzisiaj?

    Ciekawe, bo używam dysków WD od wielu lat i nigdy nie padł mi żaden.

  • 13. Data: 2013-12-23 19:31:01
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle T.V.M1M2M3NMM4 napisał w poniedziałek, 23 grudnia
    2013 10:33:

    > wole jednak karte, kto wie co bede robil na tym kompie

    To wtedy sobie dokupisz kartę. To, co chcesz kupić dzisiaj za
    parę lat i tak będzie starociem, więc po co przepłacać?

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 14. Data: 2013-12-30 08:55:08
    Od: "T.V.M1M2M3NMM4" <s...@z...pl>

    Dnia Mon, 23 Dec 2013 09:53:23 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "T.V.M1M2M3NMM4" <s...@z...pl> wrote in message
    >
    > Ciekawe, bo używam dysków WD od wielu lat i nigdy nie padł mi żaden.

    Hmm, to widocznie trafiamy na inne serie :D
    Od 10-15lat (poczawszy od P1 75MHz) wszystkie WD mi padaly jak muchy, (na
    strychy mam tego pelno 20-40-80GB itd) nawet w laptopie wymienilem 3lata
    temu WD Scorpio na inna firme, poniewaz Scorpio rzezil, trzeszczal i
    chrobotal... Jak by go sprawdzic pod zwgledem S.M.A.R.T. to 100% plul
    bledami nawet w postoju :D

    Mam uraz do WD, nic nie poradze, podswiadomosc kaze mi ich unikac.

    T.V.