  • Data: 2023-08-27 20:23:47
    Temat: Re: Ktos to zrobil - podroz elektrykiem z UK do PL :D
    Od: K <...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/08/2023 19:12, J.F wrote:

    > tempomat 150, ale srednia 121.
    > Co nam daje 12h samej jazdy przez te 1456km.
    > A gdzie te przerwy? wiec chyba raczej 12.5-13h.
    >
    > Teslą godzinę dłuzej?
    > Taką Kia Niro 2h dłuzej ... jak Zmywak ogarnie te wszystkie apki i
    > karty ? :-)
    >
    > J.

    tak, 12.5h. Powodzenia elektrykiem ta trase w 2h dluzej :D Szczegolnie,
    ze niektore chyba maja limit do 140km/h, a wez to jeszcze zaladuj
    pasazerami, wlacz klime itd. Ja te przerwy robie po max 10-30 minut.
    Wyjezdzam zatankowany do pelna, dotankowuje kolo Szczecina albo Slubic
    zalezy czy jade S6 czy A1+A2. Pozniej tankowanie przed granica z NL i
    kolejne juz w UK albo w FR.

    Akurat jutro jade z Gdyni do BE, cztery osoby, pies, bagaze. Jak
    niezapomne to zresetuje licznik.