    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ktos to zrobil - podroz elektrykiem z UK do PL :D
    Date: Tue, 12 Sep 2023 07:12:35 +0200
    <ud4lsv$p9m$1$Cav@news.chmurka.net>
    <u...@4...net>
    <ud6cs1$oh2$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1a8wxjjomwmim.b2ip9ip7znhz$.dlg@40tude.net>
    <ud913k$a97$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <ud9l8p$f5p$3$Cav@news.chmurka.net>
    <1c1xxesug0uop.59ug6dfi7imw$.dlg@40tude.net>
    <ud9r3e$f5p$5$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <uder5p$isl$1$Cav@news.chmurka.net> <udfdcb$s9l$1$nadir@news.chmurka.net>
    <udfgpt$31eon$1@news.icm.edu.pl> <udgqna$nu1$3$Cav@news.chmurka.net>
    <udnf7e$3el61$1@news.icm.edu.pl>

    W dniu 11-09-2023 o 18:28, W pisze:

    > Podzieliłem się swoimi poglądami, zwyczajami, oczekiwaniami wobec środka
    > transportu, Ty to nazywasz hejtem :-)))

    Jeśli napisałeś/zasugerowałeś, że Twoje są lepsze, mimo że innych nie
    znasz, więc na pewno są gorsze, to tak to należy odebrać.

    > to Ty chyba masz coś nie tak z pęcherzem

    Widać kto nie jest keyboard warior ma i jednak musi częściej niż raz na
    1000 km i raz na jeden dzień.
    A reszta po prostu łże, żeby łatwiej hejtować.

    > Sikaj przed wyruszeniem w drogę, nie doładowuj się tak bardzo razem z
    > samochodem, to nie będziesz potrzebował często korzystać z wc.

    Mam też przez x godzin nic nie pić, bo hejter tego wymaga?
    No nie, problemy hejterów z butelką na mocz, żeby tylko się nie
    zatrzymać mam w pompie.

    > Poza tym co innego 5 minut na wc na dowolnej stacji a co innego szukanie
    > ładowarek

    Patrz, a ja mam odwrotnie - zatrzymuję się na ładowarkach o których wiem
    że są (a najczęściej wcale, bo na zwyczajowych trasach ładowanie jest
    nie mi potrzebne) i nie muszę szukać stacji benzynowych.....

    Nie muszę też czekać aż się paliwo do baku naleje, zanim 10 klientów
    przede mną kupi hot-doga i weźmie fakturę itd itp

    >Nie mam też zwyczaju posilać się
    > na stacjach.

    Ktoś Cię zmusza?

    > A jeśli się zatrzymuję np. dla tzw. rozprostowania kości, to raczej tam
    > gdzie mi się podoba, gdzie się umówiłem, czy w miejscu docelowym a nie
    > na stacji. Wolę choćby leśny parking niż stację, czy MOP.

    No i?
    Durne przyzwyczajenia postojów wśród chmar komarów da się zmienić.
    I co gorsza, to nie boli, mimo że się tak hejterom wydaje.

    > Przykład z soboty - wyjazd rano, tankowanie na najbliższej stacji
    > preferowanej marki

    Przykład z wczoraj - oszczędziłem ten czas, który Ty straciłeś na
    tankowanie.
    Jeszcze jakieś uwagi?

    >, oczywiście całkowicie po drodze, po 3 godzinach i 20
    > minutach byłem w miejscu docelowym 310 km dalej,

    No ja też, po 4,5h byłem w miejscu docelowym 360 km dalej (niestety
    ponad połowa trasy to drogi wojewódzkie).

    > (w tym ok. 25-minutowy
    > postój w połowie drogi

    No popatrz, a ja nie musiałem się zatrzymywać....
    Czyli co, wina samochodu, że Ty musiałeś?

    Bo w tą stronę szła Twoja narracja, a to Ty się musiałeś zatrzymać dwa
    razy, a ja wcale, mimo że jechałem dalej.....

    > W miejscu docelowym zostawiam samochód na ok. 7 godzin (brak możliwości
    > powrotu) na ulicy, najbliżej miejsca, które mnie interesuje, wracam,
    > wsiadam i po kolejnych 4 godz. drogi (tym razem bez postoju, ale
    > wolniej, przez duże miasto) o rozsądnej porze byliśmy w domu,

    No popatrz, a ja się w moim miejscu docelowym podłączam do prądu i przez
    7 h dawno samochód naładuje się tanim prądem.

    Cena ostatniego wyjazdu tj. 720 km, plus pewnie ze 200 kręcenia się po
    okolicy, nie przekroczyła 40 zł.

    Twój smrodowóz na podobnym dystansie zeżarłby z 10 razy tyle.
    Coś jeszcze masz do napisania?