  • Data: 2014-04-29 19:48:48
    Temat: Re: Kuchenka indukcyjna i piekarnik
    Od: badworm <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Apr 2014 10:49:29 +0200, Adam napisał(a):

    > Dlaczego wzywania gazownika?
    > Przecież dość prosto się odkręca, tylko trzeba wiedzieć, od czego zacząć.

    Odkręca to tak ale na ponowne podłączenie to wypadałoby wezwać kogoś z
    uprawnieniami.

    Najmniejsze gniazda siłowe 3P+N+E są na 16A prądu znamionowego. A że
    generalnie ich się nie stosuje przy kuchenkach to inna sprawa. Mnie
    uczono, że tego typu odbiornik można podłączyć na stałe, wykorzystując
    oczywiście przewód giętki (typu linka).
    GG#2400455 ICQ#320399066