eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKupno Samochodu › Re: Kupno Samochodu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.pl!not-
    for-mail
    From: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupno Samochodu
    Date: Thu, 17 Jun 2010 11:03:16 +0200
    Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
    Lines: 41
    Message-ID: <hvcocj$2d0f$1@alfa.ceti.pl>
    References: <hvcn29$6nk$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pilotow21.ceti.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: alfa.ceti.pl 1276765395 78863 62.121.144.222 (17 Jun 2010 09:03:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jun 2010 09:03:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    In-Reply-To: <hvcn29$6nk$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2289837
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-06-17 10:40, Ariusz pisze:

    > Co do mobilności, możliwości językowych i czasu nie ma problemu, za to
    > nie znam się na samochodach, zwłaszcza na dieslach - to tej pory
    > jeździłem benzyną i gazem, np. wiele słyszę o turbinach ale jak
    > sprawdzić ocenić, czy turbina jest ok, albo po jakim limicie km lubi
    > siadać.

    Ja sie teraz bede wymadrzal bo sam specjalista nie jestem ale duzo
    jezdzisz? Bo moze np. nie warto kupowac dizla z turbina tylko lepiej
    wieeelki wolnossacy silnik? Np. 3l, 6 garkow bez turbo?
    Nie wiem jakie bedziesz mial "przebiegi" ale nasluchalem sie ostatnio
    roznych opinii - pomijajac te o chlodzeniu turbiny - ze np. silniki z
    doladowaniem zle znosza krotkie dystanse typu 2km do pracy bo cos tam
    sie nie dopala do konca i trzeba takie auto przegonic co jakis czas na
    autostradzie :)

    Mi akurat wyszlo, ze przy 10kkm, ktore robie rocznie nie ma znaczenia
    czy auto pali 8l oleju czy 12 benzyny (dla mnie nie ma, nie twierdze, ze
    to regula), a brak turbiny to jeden problem z glowy...
    Poza tym dizle kupuja ci, ktorzy zamierzaja duzo jezdzic wiec w
    wiekszosci przypadkow te auta maja ogromne przebiegi.
    Wezmy taki flagowy model auta dla przedstawiciela handlowego w RFN jakim
    jest np. BMW 320d - taki gosc robi np. 250tys w 3 lata i dlatego
    kupuje dizla - koszt benzyny bylby zbyt duzy.
    I tak sobie pomyslalem, ze - ciagle szukajac autka dla siebie, tez
    kombi, troche drozsze - nastawiam sie na benzynowe silniki. Do tego
    dochodzi rowniez fakt, ze czesto kupujacy DLA SIEBIE auto zamawial
    rowniez sporo fajnych rzeczy jesli chodzi o dodatki typu skora/systemy
    kontroli trakcji przerozne/pelna elektryka etc i mozna znalezc ciekawe
    autka.

    Ale podkreslam, ja sie specjalnie nie znam i to tylko wyniki moich
    ostatnich przemyslen - mozliwe, ze calkowicie bledne o czym przekonam
    sie na wlasnej skorze :)


    --
    jarek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: