    From: mateoos <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupno Subaru Impreza
    Date: Sat, 02 Jan 2010 16:21:50 +0100

    > Blablabla pieprzenie kotka.
    > Jesteś pewien, że zawieszenie A3 jest droższe niż w Imprezie, bo to
    > sprawdziłeś, czy tylko tak sobie stukasz w klawisze, bo Ci się nudzi?

    Sprawdziłem. Zresztą... sprawdź, ile kasy musi wydać na zawieszenie
    posiadacz Audi z wielowahaczówką, a później zapytaj, ile na zawias
    wydaje użytkownik Subaru.

    > w praktyce tą rzędową czwórką objedziesz tego boxera

    Tu możnaby polemizować... Wystarczy, jak kierowca jest słabiak i nie
    porafi koników wykorzystać.

    > A mechanik, jak ją zobaczy, to nie będzie sobie otwierał żył.

    Słaby mechanik rzeczywiście otworzy sobie żyły, ale na szczęście słabi
    mechanicy niezbyt często widzą takie samochody. Posiadacze Subaru raczej
    nie oddają swoich samochodów przypadkowym mechanikom, którzy gotowi są
    otworzyć sobie żyły, jak zobaczą coś bardziej skomplikowanego niż
    rzędowa czwórka.

    > Skoro ta Impreza była taka zajebista i tania w eksploatacji, to dlaczego się
    > przesiadłeś na A4?

    Głównie z powodu kaprysu, mam ochotę pojeździć klekotem z automatem i
    uwolnić się od LPG. Poza tym docelowo to będzie samochód żony, a ja za
    jakiś czas kupię sobie coś do zabawy - np. stare Legacy Turbo.