    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupno Subaru Impreza
    Date: Sat, 2 Jan 2010 17:07:45 +0100

    Użytkownik "mateoos" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hhnokg$1nur$1@news.mm.pl...

    > Problem tkwi w niskiej jakości zamiennikach, fatalnych drogach i braku
    > umiejętności u kierowców w zakresie omijania największych dziur. Osobiście
    > jeszcze nie zdążyłem rozwalić zawiasu w trzy miesiące.

    Tak, bo do Subaru zamienniki są zawsze najwyższej jakości. Taki ukłon
    producentów zamienników w kierunku właścicieli tych samochodów.
    Jak się produkuje część do Subaru na linii produkcyjnej, to jest 3-krotnie
    ostrzejsza kontrola jakości.

    > Co nie zmienia faktu, że tak samo lub ostrzej eksploatowana Impreza po
    > prostu wytrzyma więcej...

    Jasne, za to jak się zepsuje, to będziesz ją mógł zepchnąć do Wisły. Będzie
    taniej, niż to naprawiać.

    Jurand.