  • Data: 2018-07-12 08:46:54
    Temat: Re: Kupno telefonu :)
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.07.2018 o 12:16, z pisze:

    > Bo trzeba sobie uświadomić co się chce robić na tym smartfonie :-)
    > Jak się chce pracować to tablet 7" minimum (choć dla mnie i tak to
    > masochizm)
    >
    > A jak się chce być w komunikacji ze światem to poniżej 5" jest po prostu
    > wygodniej żyć. :-)

    ja to widzę troszkę inaczej. noszę telefon w etui na pasku. od zawsze,
    od siemensa s55 albo i dawniej. więc ważniejsza jest dla mnie waga
    telefonu który noszę na pasku niż jego wymiar. jednak wymiar nie jest
    bez znaczenia. ale wymiar zewnętrzny, a nie wymiar ekranu. Jak czytam że
    dla kogoś 3.5 cala to dobry wymiar a 5 cali już nie, to mi się nóż w
    kieszeni otwiera, żeby odciąć dwa paski tasmy klejącej i zakleić 1.5
    cala ekranu. po problemie prawda? galaxy note 2 z 2012 roku ma 151mm.
    Był określany jako duży, ale nie jako tablet.
    Co jednak najważniejsze. istnieje jakaś granica, czy to wagi, czy to
    wymiarów, gdzie telefon musi mieć swoje miejsce w plecaku, torbie lub
    dedykowanej kieszeni ale raczej nie spodni. i to jest tylko granica,
    więc jeśli _TEN_ telefon ją przekroczył, to następny większy też ją
    przekroczy i nic wiecej. wtedy już się nie patrzy na to czy jest trochę
    większy, czy jest trochę cięższy, bo dla kieszeni w spodniach, etui na
    pasku parędiesiąt gramów robi różnice, ale w plecaku - już nie. Wtedy
    zaczynamy szukać wygodnej słuchawki BT albo smartwatcha

    ToMasz

    PS w moim etui na pasku nie tyle chodzi o wagę ciągnącą w dół, a
    bardziej o "majtanie" albo zaczepianie o przedmioty, przy moich ruchach