  • Data: 2018-03-23 08:30:24
    Temat: Re: Kupowanie auta suuper używanego.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-23 o 08:05, ddddddddddddd pisze:

    > w twoim przypadku to zrozumiałe

    Nie wiem do czego pijesz

    > IMO zajebiście niebezpieczne. Bujający się tył dużo łatwiej wyprowadzić
    > niż sunący na łyżwach przód

    To tylko kwestia tego co następuje szybciej przy danym układzie ogumienia
    no i umiejętności kierowcy ale jeśli do tego piłeś, to pełna zgoda.
    Jestem cienki Bolek, mam wprawdzie wykręcony prawie milion km,
    ale umiejętności wychodzenia z poślizgów mam znikome.
    Jakoś przodu mi nigdy nie zarzucało, no może kilka razy
    jak załadowałem kilkaset kg do bagażnika i odciążyłem kompletnie
    napedzany przod