    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kupując UPS-a
    Date: Tue, 31 Jul 2018 08:35:32 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > a weź przestań, kilka Smartów 1500, po 5 latach padły Aku więc kupiłem
    > oryginalne pakiety APC RBC7 (nie u chinola tylko u dużego dostawcy IT
    > dla firm). Drogie w uj ale cóż, mają w klimatyzowanych szafach Rittall

    kupiłeś regenerowane pakiety - jest pełno stron z tym.
    Bezpośrednim dowodem na to jest zdanie:

    > wyciągnąłem. Po ściągnięciu tej srebrnej nalepki jakiś totalny chinol
    > się pokazał.

    oszukali cie - chyba, ze sam nie doczytałeś.

    > Kupiłem kilkanaście CSB i sam złożyłem pakiety za 1/3 ceny przekładając
    > ze starych bezpieczniki i kable oraz sklejając taśmą piankową.

    i prawidłowo zrobiłeś
    > "replacement" akumulatory APC i nigdy do końca swoich dni takowych nie

    Nie ma co się zrażać, tylko brać autentyczne nowe pakiety:)

    > zakupię będąc w pełni świadom tego co robię. Niby kasa firmy i po co się
    > bawić, ale ja kasę szanuję i takiego robienia ścierwa nie popieram.
    > Same UPS'y APC bardzo fajne i na pierwszy montaż aku dają normalne a nie
    > złom. Sam prywatnie też APC używam.

    Dlatego też na apca sam się przesiadam ze wszystkim. To, że kasę
    szanujesz to jedno ale większym problemem będzie, jeśli padnie ci
    bateria akumulatorów bo jakiś jeden odstawał bardziej od parametrów i
    ups zamiast podtrzymać to padnie natychmiast.