  • Data: 2018-11-09 14:49:05
    Temat: Re: Kupujcie kamery
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-06 o 19:01, Shrek pisze:

    > A z kiedy wyrok? Prawomocny?

    A co co za różnica? Błędne orzeczenia na każdym etapie postępowania są
    naganne.

    > No to nie oglądam. Choć początek widziałem - rzeczywiście niezły
    > agregat. Jak dla mnie prawko out na dwa lata

    Na jakiej podstawie prawnej?

    >i psychotesty potem.

    To byłoby adekwatne gdyby psychotesty badały to co widzieliśmy a tak to
    nie mają związku.

    W ogóle nie widzę jak przeciętny sędzia miałby tu przypisać umyślność
    bez opinii biegłego psychologa. Inaczej jest właśnie to co w wyroku.