  • 1. Data: 2018-11-05 15:04:25
    Temat: Kupujcie kamery
    Od: p...@g...com

    o ile nie macie krewnych z lepszej kasty :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=7UzmA2bLkBk

  • 2. Data: 2018-11-05 15:18:19
    Temat: Re: Kupujcie kamery
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2018 15:04:28 UTC+1 użytkownik
    p...@g...com napisał:
    > o ile nie macie krewnych z lepszej kasty :-)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=7UzmA2bLkBk

    Zaraz nijaki Cavallino napisze że ten w golfie jechał jak kapelusznik.

  • 3. Data: 2018-11-05 16:04:53
    Od: l...@g...com

    Sprawca pewnie nie lubi VW. Musi być dobrze podwieszony. Ale zaraz mamy przecież
    wolne sądy i tą, nooo.. konstytucję.

  • 4. Data: 2018-11-05 17:48:51
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-11-2018 o 16:04, l...@g...com pisze:
    > Sprawca pewnie nie lubi VW. Musi być dobrze podwieszony. Ale zaraz mamy przecież
    wolne sądy i tą, nooo.. konstytucję.

    PLONK
    I tak nie wiadomo do kogo i o czym toto pisało.

  • 5. Data: 2018-11-05 18:11:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2018 o 15:04, p...@g...com pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=7UzmA2bLkBk

    Streścisz?

    Shrek

  • 6. Data: 2018-11-05 20:32:34
    Od: <2...@8...203234.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    > Streścisz?

    https://www.youtube.com/watch?v=eJ5RDxzOfUk

    Weź gamonia do kibla wrzuć

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2018-11-06 07:08:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Nov 2018 06:04:25 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):

    > o ile nie macie krewnych z lepszej kasty :-)
    > https://www.youtube.com/watch?v=7UzmA2bLkBk

    No i jak to nie poprzec dobrej zmiany ...

    J.

  • 8. Data: 2018-11-06 07:15:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2018 o 07:08, J.F. pisze:

    > No i jak to nie poprzec dobrej zmiany ...

    NIe obejrzałem całości, bo szkoda mi czasu, ale zakładam, że chodzi o
    to, że walący jest sędzią?

    No więc powiedz mi co zmieni się, jeśli walący będzie sędzią dobrozmianowym?

    Shrek

  • 9. Data: 2018-11-06 11:09:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >NIe obejrzałem całości, bo szkoda mi czasu, ale zakładam, że chodzi o
    >to, że walący jest sędzią?

    Nie. Albo nie powiedzieli, ale raczej by wyszlo, wiec by powiedzieli.

    >No więc powiedz mi co zmieni się, jeśli walący będzie sędzią
    >dobrozmianowym?

    Nie chodzi o walacego, tylko orzekajacego.

    Za taki numer ? Zabrac PJ na dwa lata, grzywny 5000 za uszkodzenie
    mienia, zwrot kosztow naprawy, nawiazka mala dla poszkodowanego,
    i rok w zawieszeniu na 5 za skladanie falszywych zeznan.

    To w wersji lagodnej.

    J.

  • 10. Data: 2018-11-06 13:04:21
    Od: robot <a...@o...pl>