  • Data: 2015-11-26 20:10:35
    Temat: Re: Kusi mnie diabeł złośliwy...
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-26 o 14:55, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Taaa... i zero mikrofonowania... Taa... nobla za taką lampę, co nie
    > mikrofonuje...

    Ojtam ojtam. To tak jakby ktoś napisał o wzmacniaczu, że jest pozbawiony
    przesłuchu między kanałami, albo przydźwięku z sieci. Ale nadal jest to
    przyrząd elektroniczny, co najwyżej można uznać że mitologizowany przez
    niektórych. Nie widzę powodużeby po nich jeździć jak po beztlenowych,
    ekranowanych kablach zasilających czy po podstawkach do kabli. No chyba,
    że złocone piny są dla ciebie przejawem audiovoodoo.

    --
    pozdrawiam
    MD