  • Data: 2020-03-29 18:45:11
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29 Mar 2020 10:29:53 GMT, Budzik napisał(a):
> [...]
    > pozostałe".
    > Bo jezeli w Polsce mamy srednio 1100 zgonów dziennie i ta liczba nie
    > rosnie to znaczy ze jest ok. Ale jeżeli mamy zgonów dziennych zauwazalnie
    > wiecej?
    >
    > Oczywiście taka sama watpliwośc dotyczy wszystkich innych Panstw.
    >
    > I zeby była jasnosc - ja nie martwie sie tylko o niedoszacowanie zgonów
    > covid. Ja sie martwie o dodatkowe zgony zwiazane ze: stresem, zmiana
    > trybu zycia, niewydolnoscia słuzby zdrowia, brakiem srodków do zycia itp
    > itd.
    >
    > IMO byłaby to bardzo ciekawa statystyka.

    Przyjdzie nam na nia troche poczekac, a moze sie nawet nie doczekamy
    ... musial bys chyba PESEL poprosic o wyliczenie.

    GUS to chyba miesiacami bedzie liczyl, albo kwartalnie czy rocznie.

    > A ze nie uwazam sie za jakos ponadprzecietnie inteligentnego to mysle
    > sobie ze dziennikarze tez na to wpadli. Pytanie czy nie udało im sie
    > otrzymac danych czy moze je dostali i boja sie pokazac?

    A co sie maja bac.

    Masz jeszcze statystyki cmentarne, ale to IMO trzeba poczekac na
    uzupelnienie wpisow, no i pozbieranie w skali kraju bedzie trudne.

    > TEn strach moze tez wynikac z dwóch spraw: jest zle i boja sie paniki
    > albo jest dobrze i boją się jeszcze wiekszego rozluznienia. A moze po
    > prostu nie ma tematu i dane sa wiarygodne?

    Na razie chyba nie ma tematu.

    J.