  • Data: 2020-04-01 00:20:57
    Temat: Re: Kwarantanna 3
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-31 o 23:52, nadir pisze:

    > Do paczkomatu czy do domu? Bo jeszcze obie formy u mnie sprawnie
    > funkcjonują, paczkomaty wręcz przepełnione, dostałem nawet ponaglenie
    > żeby szybko opróżnić skrytkę, bo inni czekają.

    No zobacz a w poprzednim poście pisałeś "byle nie do paczkomatu".

    > Jak będzie za tydzień, dwa to nie wiem, ale ja się zabezpieczyłem na
    > wypadek kwarantanny.

    Ja też ale wracający z zagranicy nie mieli szansy tego zrobić.
    A kwarantanne dostało ponad sto tysięcy z nich.

    > I co ja mam na to poradzić?

    Przestać pisać kłamstwa że "zamówić kurierem".

    > To, że duże i na zachodzie, to o niczym nie świadczy.
    > Zacząłbym od pierwszej lepszej korporacji taxi czy innego ubera. W
    > czasach przed koronowirusowych korzystałem kilka razy z zakupów przez
    > taryfiarza. Skoro flaszkę i kolę dało się po 22:00 załatwić, to z
    > chlebem, kaszą czy mlekiem teraz też nie powinno być problemu.
    > Mimo, że ludzi na ulicach mniej, to jeszcze dziś do południa samochody
    > na postojach taxi stały, mało bo mało ale są. Ludzi może niechętnie
    > wożą, ale zakupy czemu nie? Jakoś specjalnie się tym nie interesowałem.

    Pytanie jak długo wytrzymasz ceny: 3zł bochenek chleba plus 30zł
    za usługę dowiezienia. A po wejściu od jutra nowych restrykcji jeszcze
    mogą doliczyć 20zł za konieczność wejścia do sklepu.