  • Data: 2024-04-12 12:56:03
    Temat: Re: LEDówki i korki?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-04-11 o 10:19, J.F pisze:

    > Jest tez wersja, ze ten jeden wyskoczył dawno temu, czego one nie
    > zauważyly, a teraz jakies zwarcie wyłączyło ten przy liczniku.

    Masz rację.
    Może nie tyle nie zauważyły, co uznały, że coś kolejnego się spaliło i
    nie działa.

    Ale jednak rzadko się zdarza aby wysiadł przy liczniku a nie wysiadł ten
    w mieszkaniu (zakładam, że w mieszkaniu są słabsze).
    Więc chyba jednak nie.

    > Jakby udało sie przypomnieć który, to by było łatwiej namierzyć :-)

    Nie będę robił dochodzenia, gdzie odpowiedzi i tak nie byłbym pewien.
    Mają mieć remont więc niech się ekipa martwi.

    Interesowały mnie raczej może jakieś hipotezy na które sam nie wpadłem.
    P.G.