  • Data: 2016-05-30 22:00:46
    Temat: Re: LEDy postojowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > jf dobrze radzi.
    > fiaty same wylaczaja swiatla podczas rozruchu a tak już wstępnie
    > rozgrzejesz żarówkę przy niższym napięciu podczas przekręcania kluczyka
    > (na aku przy włączonych światłach będziesz miał ze 12V a podczas pracy
    > silnika 13,8V-14,4V
    >
    > nie wiem na ile to dywagowanie ale sprobowac nie zaszkodzi. Trzebaby
    > pomierzyc rezystancje przy 15 i przy 60 stopniach czy bedzie jakas
    > sensowna roznica (powinna byc na moj gust).
    >
    > jak ci sie bedzie nudzic to pomierz jakie masz napiecie we wtyczce od h7
> [...]
    Rozumiem, czyli jeżeli zapomne o przełączniku i bede robić tak:
    - przekrecam kluczyk
    - zarówki sie zapalaja
    - czekam 2-3 sekundy az sie troche rozgrzeja
    - włączam silnik

    to zarówka bedzie wytrzymywac troche dłużej.

    Ma to sens, moze jak bede u elektryka to przy okazji zdemontuje lampe i
    dokonam pomiaru :)

    Dzięki, moze w koncu zabiore sie za ten temat, bo na razie klne pod nosem i
    wymieniam :))))))))