  • Data: 2016-10-03 22:18:27
    Temat: Re: LPG kilka pytań
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup

    >Mi się kiedys gaz sam w czasie jazdy przelaczal na benzyne. Przyczyną
    >był totalnie zapchany filtr fazy lotnej nie zmieniany kilka lat.
    >Gromadzi sie na nim jakas gesta frakcja weglowodorow jak mazut.
    >Wystarczy umyc z benzynie i jest znowu jak nówka :)

    To mnie spotkalo ze dwa razy - auto nie zapala na gazie. A po
    rozgrzaniu dziala i nawet zapala.
    Wystarczylo na goraco spuscic ten mazut z parownika.

    Filtru fazy lotnej wcale nie mialem, ale mozliwe, ze nowsze instalacje
    maja, bo jak sie ten mazut do precyzyjnych wtryskiwaczy dostanie ...

    >Wymienialem tez raz filtr fazy cieklej i ten był zupelnie czysty,
    >....za to

    A ja tam mialem sporo ... jakby kawalkow grafitu. Ale spokojnie by sie
    jeszcze wiecej moglo uzbierac.

    >pelno opilkow było przy magnesiku nedymowym w komorze filtra.
    >Nie wiem skad sie wzieły w zasadzie...

    Ze tankowania niewatpliwie.
    Ale z dystrybutora, czy z rafinerii jeszcze ?

    Ciekawe swoja droga ... w beznynie takich dodatkow raczej nie ma ..

    J.