    From: "Robbo" <y...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Laboratoria EMC
    Date: Thu, 7 Apr 2011 14:00:32 +0200

    > Zauważyliśmy. Ewentualnie są jeszcze odpowiedzi zupełnie od czapy.
    > Generalnie jest to upadek profesjonalizmu wywołany m.in. głupiomądrym
    > cięciem kosztów przez pracodawców.

    Zauważyliśmy. Zdarza się, że na maila nie ma odpowiedzi i trzeba dzwonić po
    dwa razy i normalnie prosić o jakąś odpowiedź.

    Przykład sprzed tygodnia. Napisałem do firmy do działu technicznego, czy ich
    urządzenie poradzi sobie w konkretnych warunkach. Brak odpowiedzi.

    Zauważyliśmy także, że na Automaticonie pytamy wystawcy o pewien parametr
    falownika (na tyle istotny, że przesądza, czy weźmiemy do rozruchu falownik
    za kilkadziesiąt tysięcy złotych, czy zamówimy opornicę), a on opowiada
    bajki i podaje ogólniki z instrukcji -- konstruując pytanie na trzy różne
    sposoby, podając przykłady nie uzyskujemy odpowiedzi.

    Ale są też firmy w porządku. Ostatnio kupowałem oscyloskop i zauważyłem
    różnicę w parametrach w dwóch dokumentach na stronie producenta. Nasz
    warszawski dystrybutor na własną rękę przeprowadził badania, żeby sprawdzić,
    jak jest w istocie.

    R.