  • 1. Data: 2017-07-03 12:27:01
    Temat: Ładowarka z ali od środka 3xUSB
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Ładowarki z ali od środka - 3xUSB.
    Opisane jako 3,1A, choć na aukcjach przyznają się do max 1A.

    https://zapodaj.net/0932c59131a71.jpg.html
    https://zapodaj.net/473e7e5a8db41.jpg.html

    I inna wersja:
    https://zapodaj.net/513f8814eecfd.jpg.html

    Jak oceniacie? :)

  • 2. Data: 2017-07-03 17:03:43
    Temat: Re: Ładowarka z ali od środka 3xUSB
    Od: wół, wół roboczy ''POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie ogarniam jaki tu obowiązuje schemat?
    czy Ucc wszystkich złączy USB są połączone?

  • 3. Data: 2017-07-03 17:29:53
    Od: wół, wół roboczy 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a jakby każde Ucc było podpięte do innego uzwojenia trafa?
    co za ciekawy przypadek! liczę, że na strzelaniu z dupy jak zwykle się
    nie skończy i pogadamy o zworkach?

  • 4. Data: 2017-07-03 18:59:05
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-07-03 o 12:27, r...@k...pl pisze:
    > Ładowarki z ali od środka - 3xUSB.
    > Opisane jako 3,1A, choć na aukcjach przyznają się do max 1A.

> [...]

    hmm
    te mostki z oporników na linie data skutecznie wyłączają szybkie
    ładowanie większym prądem w moich telefonach.
    Inna sprawa to wykonanie :)
    No ale tanie i na razie działa.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2017-07-03 19:42:00
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>

    W dniu 2017-07-03 o 18:59, Irokez pisze:
    > No ale tanie i na razie działa.

    Działa? :)

    Miałem coś podobnego do huba USB.
    Dawało to średnio jakieś 4,5V z nałożoną piłą o amplitudzie 1V.
    Aż się dziwię, że urządzenia podłączane do tego potrafiły czasem działać.

    --
    AWa.

  • 6. Data: 2017-07-03 20:06:15
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczy 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > nie skończy i pogadamy o zworkach?

    wzorkach... miało być.

  • 7. Data: 2017-07-03 21:20:51
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/3/2017 12:27 PM, r...@k...pl wrote:
    > Ładowarki z ali od środka - 3xUSB.
    > Opisane jako 3,1A, choć na aukcjach przyznają się do max 1A.
    > https://zapodaj.net/0932c59131a71.jpg.html
    > https://zapodaj.net/473e7e5a8db41.jpg.html

    Brak najwazniejszego - dołu pcb na którym widać separacje.

    Ponadto nie kupuj chłamu, chcesz tanio, dobrze i w miare bezpiecznie -
    Koppla z Ikei.

  • 8. Data: 2017-07-03 23:32:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 3 Jul 2017 18:59:05 +0200, w <595a77c9$0$655$65785112@news.neostrada.pl>,
    Irokez <n...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > te mostki z oporników na linie data skutecznie wyłączają szybkie
    > ładowanie większym prądem w moich telefonach.

    Dwa mi się spaliły, myślę że łączny prąd w ok. 2-3A skutecznie to zabija, a
    może i mniejszy też. :)

  • 9. Data: 2017-07-03 23:32:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 3 Jul 2017 21:20:51 +0200, w <oje5es$gct$1@node2.news.atman.pl>, Sebastian
    Biały <h...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ponadto nie kupuj chłamu, chcesz tanio, dobrze i w miare bezpiecznie -
    > Koppla z Ikei.

    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00291891/

    Za 30zł to takich chińskich kupię 5 szt ;))

    Ale widzę, że w kosmos latamy ale z ładowarką 3xUSB ogólnie cienko jest...
    Chociaż jest jakieś światełko w tunelu:
    https://www.aliexpress.com/item/Aukey-40w-8A-USB-Tra
    vel-Wall-Charger-Adapter-with-Foldable-Plug-with-4-P
    orts-Android-and/32395093971.html
    Chociaż w negach są nieciekawe zdjęcia :)

  • 10. Data: 2017-07-04 00:42:58
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 03.07.2017 o 12:27, r...@k...pl pisze:
    > Ładowarki z ali od środka - 3xUSB.
    > Opisane jako 3,1A, choć na aukcjach przyznają się do max 1A.

> [...]

    Na 5 PLNów.
    Tanie mięso jedzą psy.

    --
    Kaczin