  • 11. Data: 2014-01-27 10:37:54
    Temat: Re: Lalunia - part II
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Baczek <b...@k...pl> wrote:

    > Zakupił poprzednik + eee tam, przy zwykłym pryskaniu tez utytłane + miesci
    > sie pod siedzeniem bez problemu
    > = nigdy wiecej sprzeta bez olejarki

    Ile masz dysz? Tzn. ile stron łańcucha jest smarowanych?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 12. Data: 2014-01-27 10:53:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Ile masz dysz? Tzn. ile stron łańcucha jest smarowanych?

    Nie wiem ile on ma ale IMHO wszystko co ma jedna dysze albo nawet dwie ale
    dzialajace w sposob "kapania na lancuch" to bez sens. Spadajaca kropla
    zostanie rozbita przez szybko poruszajacy sie lancuch i tak powstaje
    chlapanie i utytlanie. Dual Injector Scottoilera dziala tak, ze koncowki
    "trzymaja" zebatke wiec po zebatce jest rozprowadzaony olej i przenoszony
    na lancuch.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2014-01-27 11:04:17
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 26-01-2014 19:48, Hinek pisze:
    > Użytkownik "AZ" napisał

    > 500zł + uświnione olejem koło + problem ze schowaniem dozownika...

    Etam. Tez tak myslalem dopoki wlasnorecznie nie zamontowalem olejarki w
    kacie, jak rany czemu ja sie wczesniej przed tym bronilem. Wozenie
    sprayu, smarowanie, ujebane wszystko bo na szybko. Dwa dni jazdy i
    olejarka ustawiona nic nie syfi nic nie leci.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 14. Data: 2014-01-27 11:14:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl> wrote:

> [...]
    > sprayu, smarowanie, ujebane wszystko bo na szybko. Dwa dni jazdy i
    > olejarka ustawiona nic nie syfi nic nie leci.

    Dokladnie. Ale dla niektorych smarowanie lancucha to rytual i pozniej
    widujesz na stacji grupe smarowaczy, wszyscy smaruja, przetaczajaca
    motocykle, albo jeden opiera na kosie, drugi psiuka i kreci kolem,
    pozniej tylko 15 min poczekac az rozpuszczalnik odparuje i mozna
    jechac ;-)

    Juz abstrahujac od tego ze w przewazajacej wiekszosci moto nie ma gdzie
    upchac spraya, a tak pod siedzeniem mam OIDP 100 ml zasobnik do ktorego
    doleje oleju jak mi sie przypomni ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2014-01-27 11:15:50
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com>

    On Mon, 27 Jan 2014 10:53:48 +0100, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]
> [...]
    > "trzymaja" zebatke wiec po zebatce jest rozprowadzaony olej i przenoszony

    Owszem, jest to bardzo dobry patent, ja mam Loobmana w którym to orginalnie
    wymyślono (tylko zamiast elektroniki jest pojemnik z guziczkiem) i sprawdza
    się bardzo dobrze w połączeniu z pilarolem :-))

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/

  • 16. Data: 2014-01-27 11:19:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-27 11:14, AZ pisze:

> [...]
    >
    > Juz abstrahujac od tego ze w przewazajacej wiekszosci moto nie ma gdzie
    > upchac spraya, a tak pod siedzeniem mam OIDP 100 ml zasobnik do ktorego

    To ja jednak wole motocykle z paskiem

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 17. Data: 2014-01-27 11:24:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > To ja jednak wole motocykle z paskiem

    Tez kiedys lancuch dla mnie to byla jakas pomylka. Odkad mam olejarke to
    po nie wiem co to naped, ostatniego nawet nie naciagnalem ani razu,
    pewnego dnia przednia zebatka sie skonczyla, zalozylem nowy i zapomnialem
    znowu, ze jest cos takiego.

    Jakie sily potrafi przenosic pasek? Sa jakies ograniczenia lub powody
    dla ktorych nie jest uzywany w sporcie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2014-01-27 11:34:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-27 11:24, AZ pisze:

    > Jakie sily potrafi przenosic pasek?

    te nowoczesne? Ogromne

    > Sa jakies ograniczenia lub powody
    > dla ktorych nie jest uzywany w sporcie?

    Tego sie nie da rozpiac i zmienic w 2 minuty. A i zebatki sa stosunkowo
    wieksze i ciezsze. Bo cenowo to bez roznicy praktycznie. Pasek do HD
    kosztuje w USA 100-110$ czyli porownywalnie do lancucha. Kola pasowe sa
    jednak drozsze niz zebatki, sporo drozsze.

  • 19. Data: 2014-01-27 11:46:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]
    > kosztuje w USA 100-110$ czyli porownywalnie do lancucha. Kola pasowe sa
    > jednak drozsze niz zebatki, sporo drozsze.

    Ano wlasnie. Trza zdejmowac wahacz a i czesto sporty maja wymyslne wahacze
    przez ktory jest prowadzony lancuch wiec pasek tu odpada.

    A drogosc zebatek z czego tu wynika?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2014-01-27 11:49:13
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 27-01-2014 11:19, Kuczu pisze:

    > To ja jednak wole motocykle z paskiem
    Nie wiem, nie mialem, ale widzialem na wlasne oczy jak Jimmie'mu peka
    pasek w HD. Zerwanego lancucha odpukac nigdy nie widzialem a zajezdzilem
    kiedys lancuch w drz tak, ze nie bylo paru rolek tylko prety..

    --
    pozdr
    Rogal