  • 11. Data: 2013-08-19 14:45:19
    Temat: Re: Laminator do termotransferu
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    > Efekt jest (prawie) dobry. Nie mogę pozbyć się wżerów, wygląda to tak,
    > jakby toner wżerał się w miedź. Nie sposób tego potem spolerować. Mając
    > płytkę, na której robię jakieś poprawki flamastrem, po wytrawieniu miedź
    > pod flamastrem jest gładka, a pod tonerem są wżery.

    Zdecydowanie kupić dobrze kryjący toner (nowy, niekoniecznie
    oryginalny), a w drukarce wyczyścić lustra, laser i soczewkę.

    Może ktoś ma na to
    > patent? Może za wysoka temperatura?

    Szybciej - zbyt niska. Przy za wysokiej - toner rozpływa się na brzegach
    ścieżek.

    G.B.

  • 12. Data: 2013-08-19 22:19:33
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Mon, 19 Aug 2013, Adam Wysocki wrote:

    > O tym nie myślałem, może tak być. Teraz pytanie, jak jej kazać sypać więcej...
    > ale poszukam, coś w necie musi być (to LaserJet 6P podpięty przez CUPS-a).

    Ja mam po prostu na półce nowy toner używany tylko do płytek. Sypie
    więcej.
    W mojej (HP4050) cienkie ścieżki i krawędzie mam idealne, ale na większych
    powierzchniach sypie słabiej i te zamalowuję dodatkowo pisakiem.
    Zważywszy na to, że krawędzie są ok, to malowanie nie jest upierdliwe, bo
    tylko środek przeleci się jako-tako.
    Jak nie podmaluję, to mam właśnie taki efekt jak opisujesz.

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 13. Data: 2013-08-19 23:08:59
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Teraz pytanie, jak jej kazać sypać więcej...
    > ale poszukam, coś w necie musi być (to LaserJet 6P

    Moze jest econo mode wlaczony? Trzeba dac drukowanie wszystkiego w
    czerni 100%, czyli wylaczyc symulowanie kolorow odcieniami szarosci, ale
    to juz sie robi w programie, w ktorym robisz plytki. Wiele tez zalezy od
    sterownika, w mojej HP 2100, czyli taka troche ulepszona 6p, np. w
    sterowniku postscriptowym jest znacznie wiecej opcji, niz w zwyklym.
    Jakosc toneru tez oczywiscie ma znaczenie, jesli wydruk tekstu na
    zwyklej kartce jest czarny (a nie jakis szary) i lekko sie blyszczy, to
    musi byc OK. Czasem mozna poprawic wieksze pola - tu rzeczywiscie toner
    moze byc "nieszczelny", ale normalne sciezki 8 milsow, to nie zaden
    wyczyn, to norma:-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2013-08-20 20:17:28
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl> napisał w
    wiadomości news:5211d394$0$1265$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    > Jako papier "termotransferowy" używam podkładu z naklejek samoprzylepnych
    > A4 do drukarek laserowych. Podkład ten jest śliski, ale

    Yyy... Ile razy można go użyć? Dobrze myślę, że tyle, aż się "rozpadnie"? :)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 15. Data: 2013-08-20 22:18:35
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 20.08.2013 20:17, ACMM-033 pisze:

    > Yyy... Ile razy można go użyć? Dobrze myślę, że tyle, aż się
    > "rozpadnie"? :)

    Nie robię jakiejś masówki żeby móc określić trwalość tego papieru.
    Zazwyczaj prędzej kartkę zapodziałem niż zużyłem ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 16. Data: 2013-08-21 08:03:57
    Temat: Odp: Laminator do termotransferu
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja używam najtańszego laminatora ale do nakładania folii światłoczułej.

    http://obrazki.elektroda.pl/8602433400_1362658449.jp
    http://obrazki.elektroda.pl/9804351400_1362658452.jp

    PC

  • 17. Data: 2013-08-21 08:43:29
    Temat: Re: Odp: Laminator do termotransferu
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 21 Aug 2013 08:03:57 +0200, "PC" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja używam najtańszego laminatora ale do nakładania folii
    światłoczułej.
    > http://obrazki.elektroda.pl/8602433400_1362658449.jp

    Czemu w prawym dolnym rogu lewej płytki użyłeś łuków na ścieżkach
    zamiast kątów rozwartych?

    --
    Marek

  • 18. Data: 2013-08-21 09:09:17
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Szczerze, dla zabawy :) Uważam, że jak zadziała w sytuacji, gdy jest nie tak
    jak powinno to jak zrobię docelowo zgodnie ze sztuką będzie działać na 100%.

    W końcu to prototyp. Kiedyś zrobiłem ścieżkę w kształcie imienia mojej żony
    i też działało ;)

    PC

  • 19. Data: 2013-08-21 20:24:18
    Od: Tomek <...@...z>

    W dniu 2013-08-21 09:09, PC pisze:
    > Szczerze, dla zabawy :) Uważam, że jak zadziała w sytuacji, gdy jest
    > nie tak jak powinno to jak zrobię docelowo zgodnie ze sztuką będzie
    > działać na 100%.

    A dlaczego łuki mają być "nie tak jak powinno" i niezgodne z tzw.
    "sztuką"?

  • 20. Data: 2013-08-22 07:59:03
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Nie zastanawiałem się po prostu. Miałem taki kaprys i tak wyszło. To są
    ścieżki do pstryczków więc kształt ścieżek nie ma żadnego znaczenia.

    PC