  • 11. Data: 2010-09-29 12:14:21
    Temat: Re: Lapek dla kobiety
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-29 13:56, *Maciek Babcia Dobosz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Uwaga - nie zawsze daje i nei przy wszystkich kompach. Swego czasu XPS
    > 1330 zakupiony w USA miał. A taki sam kupiony w PL nie - jeno przy
    > pierwszym odpaleniu proponował zrobienie płytek z recovery.

    A to nowość - do tej pory 3x Latitude i prywatny Vostro miały.
    No ale w takim razie warto to sprawdzić przed zakupem, nie powinno być z
    tym problemu.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 12. Data: 2010-09-29 12:58:45
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 14:14:21 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > A to nowość - do tej pory 3x Latitude i prywatny Vostro miały.
    > No ale w takim razie warto to sprawdzić przed zakupem, nie powinno być z
    > tym problemu.

    No i zeby pozabyc sie tych dylematow kupilem w koncu Della Vostro 3500 bez
    systemu ;-)

    Posadze tam jakiegos linuksa i powinno byc ok.
    btw jaka dystrybucje polecacie?

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 13. Data: 2010-09-29 17:59:10
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 14:58:45 +0200, Norbert napisał(a):

    > No i zeby pozabyc sie tych dylematow kupilem w koncu Della Vostro 3500
    > bez systemu ;-)
    >
    > Posadze tam jakiegos linuksa i powinno byc ok. btw jaka dystrybucje
    > polecacie?
    To już inna grupa. Spróbuj PCLINUXOS
    http://pclinuxos.org.pl
    Niestety z GNOME.